Gå til innhold

ammebh eller vanlig bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 31 og har begynt å få så veldig vondt rundt ribbeina. Alle bh ene mine har spiler så tenkte jeg skulle prøve å finne noen gode uten. Håper jo jeg får til å amme så da lurer jeg på, kjøpe ammebh allerede eller gå for noen vanlige??

Anonymous poster hash: 6a1b6...d8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og er det noen som har forslag til noen gode eller bra butikker? Puppene mine har faktisk ikke blitt noe særlig større så tror jeg bruker 75b fortsatt..de kan ikke ha tynt stoff, orker ikke at brystvortene synes om det er kaldt liksom hehe. Trenger at de støtter og gir en fin fasong da jeg ofte bruker tynne gensere osv..

HI

Skrevet

Jeg brukte ammebh mot slutten og syns utvalget på Lindex er bra. Der får du i alle kvaliteter og prisklasser. Brystene mine var større på slutten av svangerskapet, enn de er nå selv om jeg fullammer. Ikke kjøp mange i fall det kan skje med deg også. Unødvendig pengebruk! :)

Skrevet

Hmm ja det er vel kanskje like greit å gå for ammebh uansett, ikke såå lenge til babyen kommer :) da skal jeg sjekke ut lindex!

Skrevet

Jeg hadde nok kjøpt et par amme bher. Jeg gjorde det og gikk dem inn og vasket dem noen ganger. Det er jeg så glad for. Noen av dem gnagde litt og det hjalp når jeg fikk vasket dem noen ganger. Lappene blir litt mykere osv. :)

Skrevet

Noen som har erfaring med ammebh fra triumph eller change?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine fra Lindex, forede t-shirt bh'er. De er riktignok helt kjedelig svarte eller hvite, og uten pynt, men har overlevd 2 ammeperioder og er like gode enda :) Men jeg har også brukt helt vanlige bh'er under ammeperioden, bare dyttet stroppen litt ned på armen og det har funket helt supert :)

Skrevet

Noen som har erfaring med ammebh fra triumph eller change?

Jeg har noen fra Triumph. Har arvet noen av min søster og de har holdt seg bra i passformen. God kvalitet og behagelige.

Skrevet

Har spilefrie fra Lindex. Syns de var litt sånn formcup på, litt tykke (lurer på om de har blitt tynnere nå...), og er kjempefornøyd. Ingen brystvorter som synes ;-) Men du kan jo også legge i et ammeinnlegg så slipper du det uansett hvilken bh du ender med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...