Gå til innhold

Brevvenn/emailvenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde brevvenner i barndommen, men i dag er det litt tungvint, synes jeg. Kunne godt tenkt meg en emailvenn, det er litt enklere. Hvordan i all verden finner jeg andre som er interessert i det? Nekter å tro at jeg er den eneste. Ønsker forresten ikke å bli emailvenn til en eller annen insatt i et fengsel i USA, hvis noen skulle komme med det forslaget. ;)

Anonymous poster hash: 86608...faf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten ei dame i 30-årene, så søker ikke etter brevvenner hos Penny-klubben heller... Håpløs sak?

Skrevet

Jeg har ei på facebook som alltid skriver statuser om at hun skriver mail og emailer med brevvenner, og jeg tror hun finner de i en gruppe der.. Prøv å søk etter brevvenn/emailvenn gruppe der..

Anonymous poster hash: aa2d6...89c
Skrevet

Kan være email vennen din jeg. Hehe :P

Morsomt! Hvem er du for ei da? Hvor i landet bor du?

Skrevet

Morsomt! Hvem er du for ei da? Hvor i landet bor du? Anonymous poster hash: 86608...faf

Hadde jo vært artig om dere plutselig var naboer? ;)

Anonymous poster hash: 50179...246

Skrevet

Morsomt! Hvem er du for ei da? Hvor i landet bor du? Anonymous poster hash: 86608...faf

Hadde jo vært artig om dere plutselig var naboer? ;)

Anonymous poster hash: 50179...246

Hehe, da kan vi til og med bli brevvenner. Slipper å kjøpe frimerke og finne en postboks hver gang brevet skal sendes. ;)

Skrevet

Jeg begynte å prate med ei her inne, som var i ganske lik situasjon som meg, ang. prøving på baby osv. Så vi har blitt "email venner". Veldig koselig :) Nå har vi pratet sammen i 2 år, og følger hverandre i hverdagen og i ting som skjer :)

Anonymous poster hash: d4912...a65
Skrevet

Så hyggelig å høre #8. :)

Skrevet

Jeg har fått to amerikanske brevvenner gjennom Instagram, haha:) det begynte med noen likes og en Tea Swap, og nå mailen vi og sender små overraskelser til hverandre. Veldig morsomt at det ble sånn, og superkoselig:)

Anonymous poster hash: 16aa4...3e5

Skrevet

Mange fine tips her. Kom gjerne med flere. :) Skal lage en tråd nå og høre om noen vil ha emailvenn. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...