Gå til innhold

Forteller du alt til mannen/kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det ting du har gjort e.l som du ikke tør fortelle?

Og hvorfor tør du ikke si det?

Anonymous poster hash: 13d05...1d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett, kan ikke huske jeg har noen spesifikke hemmeligheter.

Skrevet

Jeg forteller alt til samboeren min. Men jeg har hatt ting som jeg har vært redd for å ta opp som fortiden min osv. Men nå vet han heldigvis alt og da slipper vi noen uhyggelige overraskelser!

Skrevet

Snakker du om ting som er blitt gjort mens man har vært sammen, eller før man ble sammen?

Skrevet

Snakker du om ting som er blitt gjort mens man har vært sammen, eller før man ble sammen?

Tenkte helst på ting som skjedde før dere ble sammen.

HI

Anonymous poster hash: 13d05...1d4

Skrevet

Forteller han mye, men ikke alt. Og jeg tar en spansk en i ny og ne for å i det sånn;)

Skrevet

Som hva, liksom? Han vet alt han trenger å vite. Jeg er generelt en åpen og ærlig person. Spør han om noe får han svar. Det kunne likevel ikke falle meg inn å for eksempel fortelle om detaljer fra sengeaktiviteter med ekser. Så sånn sett kan man jo si at jeg skjuler noe. Jeg "tør" si alt, men visse ting tjener ikke til noe formål annet enn å såre følelser. Direkte hemmeligheter har jeg ellers ikke.

Skrevet

Kan fortelle han alt, men det er ting md bilen jeg unngår å fortelle.. Er ikke redd hans reaksjon, men er redd hans mas og gnag om min bilkjøring, samtidig er han brutalt ærlig.. Om jeg hadde for eksempel kjørt i en annen bil så hadde jeg ikke sagt noe, men han hadde gjort alt han kunne for å finne den andre sjåføren for å gjøre opp..

Jeg havner og i krangler med firma osv, for eksempel en rørlgger som har gjort en dårlig jobb i huset. Han er mer sånn at de mente det sikkert ikke, og det er ikke noe å klage på.. han er en smule naiv og dumsnill.. Så slike ting sier jeg ikke til han,, :)

Anonymous poster hash: 5d993...93e
Skrevet

Det er da virkelig ikke alt som er nødvendig å fortelle. Spør han er det en ting, men jeg begynner ikke automatisk fortelle masse greier om fortida som ikke er relevant for idag.

Skrevet

Forteller han mye, men ikke alt. Og jeg tar en spansk en i ny og ne for å i det sånn;)

Du lar hvem ta deg mellom puppene i ny og ne? Din kjære eller andre?

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Ikke fordi jeg ikke tør, men fordi noe trenger han ikke å vite. Har ikke mange store og skitne hemmeligheter, men det er da ting i mitt liv han kunne blitt lei seg og stresset av allikevel. Og så er det mye som er ham totalt uinteressant og noe som jeg ikke deler med andre. Ønsker ikke å være i et forhold der vi begge er som åpne bøker og der alt mitt er ditt.

Skrevet

Ingen har godt av å vite alt. Litt spenning bør man ha.

Skrevet

Dette var en ukjent fortolkning av en spansk en for meg. Tror nok meningen er mer en hvit løgn, en liten unngåelse av sannheten.  

Skrevet

Har fortalt det meste tror jeg

Anonymous poster hash: e4e7a...f30
Skrevet

hahaha :) Ja den kunne jo mistolkes. En spansk en, som i "hvit løgn" selvfølgelig. 

Skrevet

Dette var en ukjent fortolkning av en spansk en for meg. Tror nok meningen er mer en hvit løgn, en liten unngåelse av sannheten.  

Meningen var absolutt en hvit løgn ja :)

Skrevet

Jeg har ikke så vilter fortid, så det lille jeg har hatt å fortelle, har jeg fortalt.

Jeg vet imidlertid noe om min mann som han ikke vet at jeg vet. Jeg har ingen tro på at han kommer til å fortelle meg det. Det er noe han skjemmes veldig over og vet han har slitt litt med det i ettertid. (før vi ble sammen)

Det var ei venninne av meg som fortalte det til meg før vi skulle gifte oss. Hun ville at jeg skulle vite det slik at jeg ikke fikk sjokk hvis noen andre kom å fortalte det. Jeg er veldig glad for at hun sa det, fordi jeg nå har fått tid til å bearbeide det. 

Det han har gjort er ikke noe jeg har krav på å vite. Og ikke noe som skulle ha hindrett oss i å fortsatt være gift heller. Men syns det er godt å vite like vel. Jeg bærer ikke nag til han fordi han ikke forteller det til meg. 

Skrevet

Jeg har ikke fortalt alt fra min fortid, nei.

Ikke fordi jeg er redd hans reaksjoner, men fordi noe er fortsatt veldig sårbart å prate om (jeg har fortalt det meste) og hva som foregikk mellom ekser og meg ikke noe noen av oss har ønske om å dele. :)

Ikke forteller jeg ting som blir fortalt meg i fortrolighet, heller. Og den samme respekten viser sambo til sine venner :wink:

Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Anonymous poster hash: 64fbd...43c

Skrevet

Jeg er åpen og ærlig og han vet da allt,som det er naturlig å snakke om da alltså. faller oss naturlig å ha det sånn også :)  

Liker ikke å ha hemmeligheter fra han, Men jeg sliter veldig med en ting fra min fortid, den største feilen jeg noen gang har gjort, og det er det eneste jeg ikke har fortalt, fordi jeg er redd for hans reaksjon, og at det vil endre hans syn på meg. Dette med vilje noe jeg ikke har fortalt, til tross for at muligheten har vært der, det skjedde en stund før jeg møtte han, men det endret meg.  aner ikke om jeg gjør noe galt med å ikke fortelle det, føles litt sånn. 

Anonymous poster hash: 35b4d...a1d
Skrevet

Nei, men han vet det meste som er verdt å vite om meg. Nå har vi levd sammen i over 8 år, kjent hverandre i snart 10 år. :-)

Skrevet

Tja, for det meste er jeg åpen og ærlig. Tar en liten hvit løgn i ny og ne for å ikke såre ham. Han har nok noen hemmeligheter han ikke har fortalt meg, men jeg merker at han forteller mer og mer fra sin barndom til meg. Først syns han det var veldig ubehagelig, men nå tror jeg der greit.

Jeg derimot... Forteller ikke alt. Det er veldig mye vondt som ligger i min fortid som han ikke trenger å vite om. Åpenlyse ting som sengepartnere og detaljer, men også mye forbundet til tiden jeg var alvorlig deprimert. Han vet jo overflaten så klart, men jeg tror nok ikke han akkurat hvor syk jeg faktisk var. Jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å fortelle ham om det heller. 

Anonymous poster hash: 3524e...a2b
Skrevet

Ja :) Bortsett fra det andre betror meg

Anonymous poster hash: d6d86...ab9

Skrevet

Jeg forteller det nødvendige og viktige for han å vite slikt som hva som plager meg, hva jeg ser på som feil og det jeg forventer av ham...slik som jeg forventer at han skal kunne være ærlig mot meg og stole på meg. når det gjelder fortiden sier jeg det han trenger å vite, han trenger ikke vite detaljer om mine forrige sengepartnere på en måte...

Anonymous poster hash: f4d64...724

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...