Ziva Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Byggeplasser som starter agregatet kl 05.58. Ubrukelige styremedlemmer som ikke setter pris på at man klager! Stor som snorker. Liten som krangler og virkelig er i kjolemodus samme hvor kaldt eller upraktisk det er. Akvariepumpe som plutselig bestemte seg for å sprute vann ut av akvariet. Stor som rydder slik at ingen finner det de trenger eller noe annet for den saks skyld. Møkkadag!!
☆☆☆ Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Trumfar alt dette: 7 dagar overtidig graviditet!
Ziva Skrevet 13. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2013 Trumfar alt dette: 7 dagar overtidig graviditet! Du vinner! Heller kranglete unger og umulige gubber enn overtidig graviditet. Håper ting skjer snart.
*Miss Marple* Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Trumfar alt dette: 7 dagar overtidig graviditet! Og der punkterte du alle mine hatforslag Det er utrolig, ufattelig og umenneskelig slitsomt og frustrerende å gå over - det har jeg gjort med tre av fire barn. Hun som kom til termin var dog tidlig ute for siste gang i sitt unge liv, hun er kronisk på etterskudd med alt. Men når alt er som tyngst, må du prøve å tenke på at uansett så er det bare kort, kort tid igjen før du får hilse på den lille huleboeren - jeg blir helt rørt av tanken, det er så fint. Så bit tenna sammen, løp i trapper, forfør mannen og hold ut, snart får du premien din. (og mitt onsdagshat er møkkavær, ikke bil, mensen og slankekur - bagateller, men veldig hat likevel)
bIomstre Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Jeg hater regnbukser!... Men har jaggu funnet løsningen http://www.kk.no/842978/hater-du-regnbukser Hurra! Ellers, symp for både overtid, komboen mensen & slankekur, tidligstartene agregater og ting som ikke er der de skal. Kjole derimot er et meget praktisk helårsplagg, så enig med Liten, det er nok mamman som er kranglete
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Trumfar alt dette: 7 dagar overtidig graviditet! Stakkars deg! Rett og slett. Ønsker for harde livet at det skjer noe snart.
Iiiiik Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Trumfar alt dette: 7 dagar overtidig graviditet! Stakkars deg! Rett og slett. Ønsker for harde livet at det skjer noe snart. Jeg er så enig som det går an å være! Håper det skjer noe i dag.
Gjest Kira Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Trumfar alt dette: 7 dagar overtidig graviditet! I forhold til deg har jeg ingenting å klage på i dag! Vi får alle krysse fingrene for at i dag er dagen.
Gjest Kira Skrevet 13. november 2013 #9 Skrevet 13. november 2013 Byggeplasser som starter agregatet kl 05.58. Ubrukelige styremedlemmer som ikke setter pris på at man klager! Stor som snorker. Liten som krangler og virkelig er i kjolemodus samme hvor kaldt eller upraktisk det er. Akvariepumpe som plutselig bestemte seg for å sprute vann ut av akvariet. Stor som rydder slik at ingen finner det de trenger eller noe annet for den saks skyld. Møkkadag!! Dårlig start på dagen ja! Og kjenner meg igjen i både snorking, såkalt rydding og kjolemas. Hvorfor krangle om den jævla kjolen hver morgen når de vet at vi vinner?
Ziva Skrevet 13. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2013 Byggeplasser som starter agregatet kl 05.58. Ubrukelige styremedlemmer som ikke setter pris på at man klager! Stor som snorker. Liten som krangler og virkelig er i kjolemodus samme hvor kaldt eller upraktisk det er. Akvariepumpe som plutselig bestemte seg for å sprute vann ut av akvariet. Stor som rydder slik at ingen finner det de trenger eller noe annet for den saks skyld. Møkkadag!! Dårlig start på dagen ja! Og kjenner meg igjen i både snorking, såkalt rydding og kjolemas. Hvorfor krangle om den jævla kjolen hver morgen når de vet at vi vinner? Lær meg trikset! For jeg taper så det griner 90% av gangene.
Frenzia Skrevet 13. november 2013 #11 Skrevet 13. november 2013 Trumfar alt dette: 7 dagar overtidig graviditet! Og jeg som syntes det var dritt at stuegulvet ble dekket av frokostblanding av minsten før frokost og at jeg glemte timen min hos fine manuell terapeuten i dag... Men når jeg leste dette, så fikk jeg sånn lykkefølelse istedenfor. Ikke har jeg hatt kjolekrig på flere måneder heller. Håper lange ventetiden snart blir til lykkebylt i armene!
sug lut Skrevet 13. november 2013 #12 Skrevet 13. november 2013 (endret) Byggeplasser som starter agregatet kl 05.58. Ubrukelige styremedlemmer som ikke setter pris på at man klager! Stor som snorker. Liten som krangler og virkelig er i kjolemodus samme hvor kaldt eller upraktisk det er. Akvariepumpe som plutselig bestemte seg for å sprute vann ut av akvariet. Stor som rydder slik at ingen finner det de trenger eller noe annet for den saks skyld. Møkkadag!! Dårlig start på dagen ja! Og kjenner meg igjen i både snorking, såkalt rydding og kjolemas. Hvorfor krangle om den jævla kjolen hver morgen når de vet at vi vinner? Lær meg trikset! For jeg taper så det griner 90% av gangene. Hold fast. Kle på. Bær ut. Gjenta. Tål grining. Forøvrig funker kjole greit 90% av tida så lenge den er kort nok og med god underdel (kjole over jeans er også en velprøvd metode). Endret 13. november 2013 av sug lut
Frenzia Skrevet 13. november 2013 #13 Skrevet 13. november 2013 Byggeplasser som starter agregatet kl 05.58. Ubrukelige styremedlemmer som ikke setter pris på at man klager! Stor som snorker. Liten som krangler og virkelig er i kjolemodus samme hvor kaldt eller upraktisk det er. Akvariepumpe som plutselig bestemte seg for å sprute vann ut av akvariet. Stor som rydder slik at ingen finner det de trenger eller noe annet for den saks skyld. Møkkadag!! Dårlig start på dagen ja! Og kjenner meg igjen i både snorking, såkalt rydding og kjolemas. Hvorfor krangle om den jævla kjolen hver morgen når de vet at vi vinner? Lær meg trikset! For jeg taper så det griner 90% av gangene. Hold fast. Kle på. Bær ut. Gjenta. Tål grining. Det Sug Lut sa. Eller, kjøp ull-kjoler til isprinsessa, som kan brettes opp til gensere under dressen. Ble mindre grining av det her i alle fall.
☆☆☆ Skrevet 13. november 2013 #14 Skrevet 13. november 2013 Og gleden vart større på overtidskontroll, 8% over gjennomsnittlig vekt, "ingen grunn til vaginal undersøkelse", ingen grunn til å skulle framskynde noko som helst og sobril og paralgin forte med heim for å få sove! Grr..
LilleBjella Skrevet 13. november 2013 #15 Skrevet 13. november 2013 - 12.500 kroner i tannlegeregning (fem år og tre svangerskap uten tannlegetilsyn var åpenbart ingen god ide).... - 9.000 kroners faktura på vinterdekk og felg - 8.000 kroners faktura fra kommunen som har jobbet med veien i over ett år, og vil ha penger for å ha koblet oss på nytt rør-system. Fair enough. Men jeg vil ha penger for å ha kjørt jævlig mange kilometer i omvei de siste månedene. Og for å ha blitt vekket kvart på syv hver lørdag så lenge jeg kan huske. - oppvaskmaskinmann som kom en uke før tiden (hurra!) bare for å konstatere at det er bomtur fordi maskinen er montert feil og ikke kan tas ut før parkett skjæres bort eller benkeplata flyttes. - lekkasje bak oppvaskmaskin, forsikringsselskap må involveres - 1750 kroner i regning fra oppvaskmaskinmann for 15 minutters bomtur. Var pinadø oppvaskmaskinmann man skulle blitt.... - opplysning fra oppvaskmaskinmann om at det må monteres ventil over integrert kjøleskap, ellers risikerer man at også dette går dukken - en telefon til montør og onkel 50 mil unna: oppvaskmaskinen kan lett fjernes ved å fjerne fire usynlige skruer, og bomtur hadde ikke tenkt å være bomtur - to brødre på 2 og 5 som er i konstant tottene på hverandre, kan de for f*** se til å slutte å krangle????? Drittdag
LilleBjella Skrevet 13. november 2013 #16 Skrevet 13. november 2013 (endret) Og gleden vart større på overtidskontroll, 8% over gjennomsnittlig vekt, "ingen grunn til vaginal undersøkelse", ingen grunn til å skulle framskynde noko som helst og sobril og paralgin forte med heim for å få sove! Grr.. Kjøp og sett miniklyx på apoteket og la det stå til. Det funka gull for meg to ganger. Om det ikke har umiddelbar effekt, så slipper du i hvert fall kanskje å få satt klyster i mannens øyesyn (av en eller annen grunn var det for meg i overkant grenseoverskridende), og etterpå løpe desperat gjennom sykehusgangen, i litt for kort sykehusskjorte, midt i ei middels vond ri, med låra tett sammen, for å rekke dassen. For å oppdage at det er opptatt. Da får man i hvert fall satt lukkemuskelen på prøve. Men normale sykehus har kanskje egne do på fødestua.... Og ja: Svelg piller, gå og sov Edit: Skriveleif Endret 13. november 2013 av LilleElla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå