Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 han sender ikke go morgen meldinger, spør ikke om alt går bra med meg, han sender ikke go natt meldinger. han flørter ikke. når jeg møter han forteller kunn hvor høyt han elsker meg å gjør alt han kan for å få oss til og hå inn i et forhold. han fikk foreldrene sine til lagge middagen han inviterte meg på og snakker aldri om andre ting enn meg å han. han hjelper til med penger å praktiske ting. å han forventer sex. men respekterer jg ikke vil bestandig. han vil gjerne helst ringe hele tiden men jg orker ikk prate i tlf fdm ganger om dage. vil heller taste med. han flørter ikke. han bare er der liksom. jeg sier jg vil vere alene fordi jg er ikke klar for forhold enda. han sier han ska gi meg allverdens tid men vil ha alle fridagene mine med meg. jeg forstår han ikke.. Anonymous poster hash: 448cf...616
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Og jeg forstår ikke deg. Anonymous poster hash: e959d...655
Edelweis Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Hæ??? Du vil ha tid, men du vil han skal sende maase meldinger? Kanskje han tror du synes meldinger også er mas da!
hit og dit Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Det er ingenting rart med flørten din.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Klart du ikke forstår ham når du ikke helt forstår deg selv. Jeg forstår deg heller ikke Anonymous poster hash: 439b5...63c
*Miss Marple* Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Jeg sliter også med å skjønne hva som er rart med han? Det meste av det du skriver er ganske normal oppførsel. At han vil ringe og du vil tekste er jo bare en liten uenighet? At han fikk foreldrene sine til å lage middagen kan være fordi han ikke er flink å lage mat, men ville imponere deg? At han sier han vil gi deg tid, men vil være sammen med deg så mye som han kan, betyr kanskje at han er veldig forelsket i deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå