Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Gravid og en smule hormonell. Jentungen hadde fri fra barnehagen idag fordi hun skulle på en noe forsinket 4-årskontroll. Så tok samboeren bussen ut tidlig i morgest ( Vi bor i distriktet og det går sjelden busser egentlig) og klokken 09.30 fant jeg ut han hadde tatt med begge (!) bilnøklene i jakkelomma sin. Kom meg ikke på fireårskontrollen med jentungen og siden vi fant det ut så sent så syntes jeg det var litt sent å ringe barnehagen og spørre om hun fikk komme likevel. Så har jeg vært hjemme med en alldeles rastløs jente som ble sinna for at vi ikke kom oss avgårde. Hadde lovd henne vi skulle handle julegaver sammen etter helsestasjonen. Kjente dette ødela dagen min helt, og ble sur på samboeren! Han har stakkars sagt unnskyld mange ganger. Tok bilnøklene og levnet han hjemme med jentungen med han når han kom hjem i ettermiddag og var borte noen timer til hun hadde lagt seg. Vi har forresten fått vasket hus i mange timer idag, jenta og jeg og vært på sparketur og lufta oss, så vi fikk jo en grei dag sammen vi. Kjenner meg veldig urimelig som har vært så småsur på han i hele dag, nå får jeg ikke sove heller Vi har ikke engang snakket sammen ordentlig idag.. Anonymous poster hash: bf673...762
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Og nettopp derfor har vi nøkkelsett nr 2 liggende i en skuff og ingen får røre de uten at det virkelig er nødstilfelle! Nøkkelsett 1 har også fast plass... Forstår at du ble sur, jeg hadde nok blitt det selv :-) Imorgen er det en ny dag og nye muligheter! :-) Anonymous poster hash: 9b05a...fe9
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Du får be ham om unnskyldning for at du reagerer så sterkt og at du vet han ikke gjorde det med vilje. Så forklarer du ham at du ikke tåler slike glipp nå når du er hormonell uten å reagere veldig, og at han får være tålmodig med deg. Og så gir du ham en god nattaklem og forteller at du er glad i ham selv om han stakk av med alle bilnøklene Anonymous poster hash: afc07...be7
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Ja, han hadde til og med gått innom søsteren sin jobb og spurt hva han kunne kjøpe til meg for å blidgjøre meg. Huff, stakkars mann! Jeg var ikke så irritabel første gang jeg gikk gravid, så å fly i taket for småting er ikke likt meg. Prøvde å pirke borti han istad, men han var så trøtt. Men godt han er tålmodig! Vi er bare halvveis fremme i svangerskapet.. Anonymous poster hash: bf673...762
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Hadde også blitt dritsur, og jeg er ikke gravid... Hadde derimot ikke vært langsint på grunn av noe sånt, det er jo en flause som alle kan gjøre. Anonymous poster hash: 723be...b4a
ærlig talt Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Dette har mannen min også gjort. Jeg klikka i vinkel 😳 Og jeg beklaga meg heller ikke i ettertid.. 😁
Gilette Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Dette er grunnen til at vi har reservenøkler i safen da kan ikke slike kriser oppstå.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Kunne du ikke ringt en taxi? Anonymous poster hash: cf435...3c0
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #9 Skrevet 13. november 2013 Kunne du ikke ringt en taxi? Anonymous poster hash: cf435...3c0 Hun bor jo i gokk, og det hadde sikkert blitt grisedyrt Anonymous poster hash: 0a589...fc5
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #10 Skrevet 13. november 2013 Jeg hadde blitt drittsur på mannen min, og ikke bedt om unnskyldning etterpå heller. Det må gå an å ha litt oversikt over hva man drar med seg ut av huset. Forsåvidt et kjent krangletema her i huset, så jeg kjenner blodtrykket stiger litt nå bare jeg tenker på det ;-) Anonymous poster hash: d4ca2...f1b
Siamese Hellhound Skrevet 13. november 2013 #11 Skrevet 13. november 2013 Skjønner godt at du ble sur, men dere fikk jo en fin dag likevel, og alle kan gjøre en feil. Mannen din gjorde det helt sikkert ikke med vilje (og gjør det nok ikke igjen ;-) ) . Så jeg synes han fortjener en klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå