Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Vi gir gaver hver for oss. I år skulle barnet få tlf, der barnemor skulle stå for kjøp av tlf og vi skulle kjøpe ekstrautstyr. I forbindelse med når barnet skulle få have hadde jeg og min kjære misforstått hverandre. Barnet var hos mor da det hadde bursdag, men skulle ha "vår side av familien" til oss og feire da vi hadde samvær. Bf hadde da levert gaven fra oss til barnemor, uten at jeg visste dette. Hun er gift på 4-5 året og har 2 barn med ny mann. Jeg og hun har aldri hatt noen konflikt. Men hun har da sagt til barnet at gaven er fra " mamma, pappa og bonusfar( hennes kjæreste)... Kjente jeg ble både såra og sint. Både på kjæresten min og barnemor. Han siden han hadde levert vår gave der uten at vi hadde snakket om det, og hun for å ikke oppgi meg som barnet hadde fått gaven av også! Er jeg helt på tryne eller? Anonymous poster hash: b106d...90d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Dytt Anonymous poster hash: b106d...90d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Har du lagt i penger da? Eller skulle du bare ha navnet ditt på kortet? Hvis alle de andre, bortsett fra deg, har spyttet i en slant forstår jeg det. Hvis ikke er det rimelig snålt... Anonymous poster hash: 79bad...72a
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Jeg og mannen min har felles økonomi. Så per definisjon så har jeg vel "spyttet inn penger". :/ hi Anonymous poster hash: b106d...90d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Da hadde jeg tatt litt av fellespengene og sagt til gubben at nå har jeg tatt litt av "din del" av pengene (penger han eve. bruker på røyk, snus, fritidsinteresser, bil etc.) og nå kjøper jeg egen gave til gutten. Anonymous poster hash: c44a9...d3c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Kan du ordne opp på denne måten: Si til barnet at du er glad i ham, og at gaven selvfølgelig var fra deg også, men at på grunn av en misforståelse kom ikke ditt navn med på gavelappen. Og legg til at grunnen til at du tar dette opp er at du ikke vil at han skal gå rundt og tro at han ikke skulle få presang av deg. Han forstår nok at du og faren har felles økonomi, men det er jo mulig at han la merke til at navnet ditt manglet og ble lei seg. Men du ble i hvert fall lei deg, selv om det forhåpentligvis bare var en misforståelse pga litt dårlig kommunikasjon. Jo flere kokker, jo mer søl, når mange er involvert i kjøping, pakking og levering kan det lett gå galt! Anonymous poster hash: a270e...3a4
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Pakken skulle aldri vert levert til barnemor i utgangspunktet. Skulle tro det for hennes del også at det etter hvert var normalt å oppgi meg på felles gave. Kjenner jeg er drit sur på henne. Hi Anonymous poster hash: b106d...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå