Gå til innhold

Datterens venninne lukter opp hele huset vårt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har en venninne på overnattingsbesøk og hun lukter så sterkt av en blanding av parfyme og tøyskyllemiddel at jeg blir både kvalm og får hodepine.

Jeg kan jo ikke be henne om å begrense seg heller....eller?

Det er en god venninne som er her ganske ofte og jeg reagerer mer og mer enda jeg aldri har hatt antydning til reaksjon på parfyme før.

Nå gikk de nettopp gjennom stuen og det svir faktisk i øynene mine :o tenker med gru på datteren min som må sove i den 'stanken' (det er i utgangspunktet helt ok lukt hadde den bare ikke vært så STERK).

Anonymous poster hash: 91871...e18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, reagerer på samme måte på sterke parfymelukter.  Mannen i huset får ikke bruke spraydeo pga det.  

Du kan si noe til foreldrene hennes, kan hende de ikke har tenkt på det før.  Er sikkert ikke bare du i hennes omgangskrets som reagerer på det vil jeg tro.

Skrevet

Du kan jo si til henne at du synes det er en god lukt, men at du er veldig sensitiv/allergisk, så ligger på en måte mer av grunnen til at du tar det opp hos deg enn at det er noe med henne.

Anonymous poster hash: 8437e...346
Skrevet

Lukter opp huset?

Anonymous poster hash: d9ecc...289
Skrevet

Vanskelig.... tror ikke jeg hadde turt si noe til foreldrene jeg! Hva med å gi dem noe grisete mat, så hun bare MÅ låne noen klær av datteren din etterpå, heheh ;)

Skrevet

Lukter opp huset?

Hva er det du ikke skjønner?

hi

Skrevet

Ærlighet varer lengst. Fortell at du er allergisk. Det er en ærlig sak.

Anonymous poster hash: 3746c...ea4

Skrevet

Lukter opp huset?

hi

Det er da virkelig ikke noe som heter å lukte opp huset, hva er det DU ikke skjønner?

Anonymous poster hash: 9b0b1...a44

Skrevet

Lukter opp huset?

hi

Det er da virkelig ikke noe som heter å lukte opp huset, hva er det DU ikke skjønner?

Etter å ha lest innlegget, skjønte jeg hva du mente. Overskriften din henger ikke på greip. #4

Skrevet

Lukter opp huset?

hi

Alle andre skjønte hva jeg mente, så her er det nok du som sliter litt ;)

På min dialekt er det en helt kurant ting å si og så lenge jeg gjør meg forstått (for de fleste) er jeg rimelig fornøyd :)

hi

Skrevet

Lukter opp huset?

hi

På min dialekt er det en helt kurant ting å si og så lenge jeg gjør meg forstått (for de fleste) er jeg rimelig fornøyd :)

hi

Javel. Selvfølgelig skjønner man hva du mener når man leser innlegget, men det er like fullt ingenting som heter å lukte opp. Hadde jeg sagt stanker inn hele huset vårt hadde du sikkert forstått betydningen av det og?

Skrevet

Lukter opp huset?

hi

hi

Javel. Selvfølgelig skjønner man hva du mener når man leser innlegget, men det er like fullt ingenting som heter å lukte opp. Hadde jeg sagt stanker inn hele huset vårt hadde du sikkert forstått betydningen av det og?

Å herre!

Beklager så mye for misvisende overskrift, får ikke håpe det plager deg for mye.

Skrevet

Lær av det i steden du HI; Det stemmer at det ikke er noe som heter "å lukte opp huset".

Anonymous poster hash: 37751...276
Skrevet

Stemmer for den! Ingenting som heter "å lukte opp". Hvertfall i skriftspråket. Hvilken dal du er fra vet ikke jeg, men samme regler innenfor skriftspråket gjelder der!

Anonymous poster hash: 65333...0e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...