Gå til innhold

Ville du bedt foreldrene til barnet erstatte et knust pyntefat til 1.500?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du råd til et pyntefat til 1500 så har du råd til å miste det. Hvem lar et pyntefat stå fremme til den summen? Det var jo et uhell så hadde aldri bedt foreldrene betale for det.

Anonymous poster hash: 1e330...e55

Har selv skikkelig rævva økonomi om dagen, men fikk et pyntefat i bryllupsgave av noen venner, og har hatt dette stående fremme i et vindu i flere år. Synes ikke akkurat jeg har "råd" til å miste dette, bare fordi jeg har det.

Og hadde noen unger herja villt hos meg hadde jeg blitt kjempe lei meg om det gikk i stykker. Ergo, jeg har nå tatt det vekk da ungene leker noe mer uforutsigbart etter som de blir større. Men de klarer sikkert å rote seg frem i boden mens de leker gjemsel en dag og tilfeldigvis ødelegge det.

Er ikke mange ukene siden de ødela dvd-spilleren her. Ikke spør meg hvordan de fikk det til. Helt utrolig... Men jeg spør ikke foreldrene til denne ungen om erstatning. Det var flere unger som var samlet til lek, og det var nok kun tilfeldigheter som sikkert fikk akkurat denne ungen til å deise rett over den.

Anonymous poster hash: b8dc2...d91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri noen bedt betale for slikt. Ikke tar jeg frem dyre fat når det er barnebursdag heller, en eller ennan gang err gjerne uhellet ute når det er masse barn tilstede som i bursdag. Finnes billige fat en kan ha til slikt, som en kan bruke til skoleavsluttninger og annet når den tid kommer.

Anonymous poster hash: 03afc...789

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...