Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg tok akkurat mannen i å rydde på min gamle mailkonto, jeg har ny mail så den gamle ble lite brukt sånn sett. Har overhode ingenting å skjule, men jeg synes det er ubehagelig. Ble litt ampert da jeg sa fra at dette syntes jeg lite om. Synspunkter? Har ikke jeg min fulle rett til å reagere? Privatliv er vel greit å ha? Anonymous poster hash: d8813...261
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Her er det helt uaktuelt å gå inn på andres mail uten å spørre. Anonymous poster hash: b81e7...e94
Himmel og hav Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Ikke bare gikk han inn, men han slettet og ryddet? Ååååå, da hadde det blitt månelyst! Mail, post og meldinger på mobilen er for meg private ting, ikke det at jeg har noe hemmelig der, annet enn rett før jul, men det er mitt. Mannen min og jeg sjekker gjerne meldinger for hverandre, åpner brev ol, men aldri, aldri uten å spørre først. Dessverre kan dette være vanskelig å forklare for noen som ikke føler det på samme måte, for det er jo da lett å tenke at den andre vil skjule noe.
scarecrow2011 Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Mail er ikke greit, rett og slett fordi det meste er jobbrelatert og jeg har taushetsplikt. Uansett om det er sensitive eller ikke, det har han ikke noe med. Nå er det i tillegg endel ebay julegaver som ligger der post er greit, er bare regninger uansett.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Mannen min er også sånn. Men han skjønner liksom ikke problemet med å gjøre sånt, for om jeg nevner det så blir han smålig mistenksom om jeg har noe å skjule. Håpløst er det, for han sletter unna og rydder fordi han blir sur når jeg ikke gjør det, hehe. Har et stort kontrollbehov og er perfeksjonist ja:) Har lært meg å leve med det rett og slett, jeg har ingenting å skjule så.. Anonymous poster hash: 4cc72...f59
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Ting som er adressert til meg er til meg og ikke til noen andre. Helt uavhengig av hva som er inni, er det ingen andre enn jeg som har rett til å åpne. Mac trenger ikke dele alt. Anonymous poster hash: 4e84d...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå