Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg har veldig lyst til å få sett jul i flåklypa på kino. Hvordan er den? Blir den barnslig for gutter på 8 og 11 år tror dere? Tenkte også høre om tantebarnet mitt på 3 år også vil være med. Men hun er kanskje for liten? Fylte 3 år for ca 1 mnd siden. Anonymous poster hash: 58747...aaa
Snartmammaigjen2 Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Hei, vi så den i helga med vår 3 år gamle datter. Den var midt i blinken for både henne og oss. Var mange barn i salen i alderen 5-10 år og de virket fornøyd etterpå:-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Helt ypperlig for 3-åringer og oppover. Selv jeg syntes den var super Koselig film! Anonymous poster hash: eab72...143
E.E.E. Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Vi har sett den med alle ungene. Storemor på 13, mellomste på 8 og lillebror på 18 måneder. Alle satt som tente lys. Ett sett besteforeldre var også med. Alle synes det var en veldig fin film. :-) Om man skulle sette fingeren på noe, måtte det være at vi voksne savnet litt mer smådetaljer. Men for all del, det var detaljer der. :-) Koselig film for absolutt hele familien! :-) :-) :-) :-) :-)
IreneUtålmodig Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Så den med et par nieser på 8 og 10 år , eldstemann på 7 og yngstemann på 2 1/2 Tror alle syntes den var fin, yngstemann sin første kino tur og han holdt ut utrolig nok i over halve filmen. Verdt og se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå