Gå til innhold

Nylig blitt singel og er så vanvittig ensom!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner ikke forholdet, og glad jeg er alene og ikke sammen med HAN lengre, men allikevel så ensom....Barna sover og her sitter jeg. Er så ensomt! Når barna er hos faren prøver jeg å finne på ting, men ingenting gir meg glede når jeg må sove i min store dobbelseng alene hver dag:(

Har prøvd meg på "elskere" eller "en venn", men treffer enten de max useriøse eller de som er for ordentlige :(

Har aldri vært i et lykkelig forhold med en mann, er så utrolig trist. 

Oppmerksomhet får jeg nok av, er ikke det at jeg ikke klarer å finne meg en mann, men jeg finner ALDRI den rette, og dessuten ønsker jeg jo på en måte å kunne trives som singel før jeg finner meg en....

Anonymous poster hash: e1cb4...885
Videoannonse
Annonse
Skrevet

saMe story her.....

Anonymous poster hash: fe34d...6b0
Skrevet

saMe story her.....

Hvor lenge har du vært  singel da?

Har du truffet noen eller bare levd i sølibat siden du ble alene?

Huff ja, er ikke gøy..................

HI

Skrevet

saMe story her.....

HI

hmm 3,5 år :(

Og nei, var ikke mannen i mitt liv jeg gikk fra heller, akkurat !

Så savner ikke han, men noen... har som deg, prøvd flere, men finner ingen som er "bra nok"... de fleste er for påtrengende og ikke min type... ikke vært borti så mange "playere" heldigvis, men noen ganger hadde det vært fint å ha de også, blir slitsomt med de som "aldri går"... :P

Nei huff, vurderer nettdating jeg asså, for møter aldri noen via jobb eller andre ting !

For ER så ensomt å sitte alene her når barna er i seng, ENDA verre den uka de er hos far !!!! stusselig ! passer ikke særlig godt at jeg er innmari selskapssyk OG husredd egentlig ;)

Skrevet

Jeg vet godt hvordan du har det, selv om jeg ikke hadde barn da jeg var singel sist. Jeg føler at ting gradvis le bedre da jeg greide å fylle tida mi med ting jeg var opptatt av. Fokusere mer på mine interesser heller enn å tenke på at det manglet noe.

Det krever at du tar tak, og det kommer fortsatt til å være ensomme dager innimellom, men for meg hjalp det veldig. Og så drev jeg litt nettdating, like mye for å få litt uforpliktende oppmerksomhet som for å finne noe seriøst. Da kunne jeg også snakke om interessene mine og hadde noe å prate om.

Og da jeg tenkte at jeg egentlig var fornøyd med å være for meg sjøl og ikke var interessert i noe forhold, så vips, så traff jeg mannen min, som er verdens beste.

Anonymous poster hash: 8064f...b76

Skrevet

saMe story her.....

HI

hmm 3,5 år :(

Og nei, var ikke mannen i mitt liv jeg gikk fra heller, akkurat !

Så savner ikke han, men noen... har som deg, prøvd flere, men finner ingen som er "bra nok"... de fleste er for påtrengende og ikke min type... ikke vært borti så mange "playere" heldigvis, men noen ganger hadde det vært fint å ha de også, blir slitsomt med de som "aldri går"... :P

Nei huff, vurderer nettdating jeg asså, for møter aldri noen via jobb eller andre ting !

For ER så ensomt å sitte alene her når barna er i seng, ENDA verre den uka de er hos far !!!! stusselig ! passer ikke særlig godt at jeg er innmari selskapssyk OG husredd egentlig ;)

Høres ut som meg nesten, bare at jeg prøver å besøke venner veldig ofte om jeg kan.

Ikke lett å treffe menn heller....jeg blir fort knyttet til en jeg kanskje liker og har bra sex med, så "en venn" fungerer dårlig for meg, samtidig som jeg ikke er klar for nytt forhold...så da står jeg her...ensom hehe.

Skrevet

Jeg vet godt hvordan du har det, selv om jeg ikke hadde barn da jeg var singel sist. Jeg føler at ting gradvis le bedre da jeg greide å fylle tida mi med ting jeg var opptatt av. Fokusere mer på mine interesser heller enn å tenke på at det manglet noe.

Det krever at du tar tak, og det kommer fortsatt til å være ensomme dager innimellom, men for meg hjalp det veldig. Og så drev jeg litt nettdating, like mye for å få litt uforpliktende oppmerksomhet som for å finne noe seriøst. Da kunne jeg også snakke om interessene mine og hadde noe å prate om.

Og da jeg tenkte at jeg egentlig var fornøyd med å være for meg sjøl og ikke var interessert i noe forhold, så vips, så traff jeg mannen min, som er verdens beste.

Fant du mannen din på nett? Tør ikke nærme meg en slik side en gang...er ikke alle bare kåte der da?:P hehe

Jeg hadde en flott elsker, men han klarte ikke ha sex med en venn han, han var for ordentlig så der gikk den sexen og oppmerksomheten, og ingen av de andre jeg har hatt sex med kan måle seg med han i sengen så da gidder jeg ikke mer!  

Jeg har sååå uflaks.

HI

Skrevet

Ikke let etter mannfolka, og ikke stress med det. Har selv vært singel og nøt det til de grader. Men alle er forskjellige så det er sagt. Fant meg en gammel skolekompis som ble en knullevenn gjnnom flere år faktisk. Og koste meg med venninnebesøk, byturer m.m

Og når en minst aner det, så finner man den rette :D

Skrevet

Jeg kjenner på det samme. Har nettopp blitt alene og verden er bare grå og trist... :-( Veldig ensom.

Anonymous poster hash: b75bb...d4f

Skrevet

Og jeg sitter her med en samboer som elsker meg og vil bare ut av forholdet og være singel. Trist i grunn det også... 

Anonymous poster hash: bbee7...915
Skrevet

Sist jeg var singel, så hadde jeg ikke barn, men fy filler'n som jeg koste meg! Det var rett og slett bare helt nydelig å få være alene. Jeg spiste hva jeg ville, når jeg ville, jeg gjorde akkurat som jeg ville utenom jobb/studier. 

Jeg jobbet og studerte masse, da, og hadde jo "all verdens tid" å bruke på studiene. Ble et par ONS, men fysj, heller sølibat. Er heller ikke særlig opptatt av sex, og trenger slett ikke sex særlig ofte. En gang eller to i året (ja, faktisk!) holder i massevis. ;-)

Anonymous poster hash: 603d4...6aa
Skrevet

Ikke let etter mannfolka, og ikke stress med det. Har selv vært singel og nøt det til de grader. Men alle er forskjellige så det er sagt. Fant meg en gammel skolekompis som ble en knullevenn gjnnom flere år faktisk. Og koste meg med venninnebesøk, byturer m.m

Og når en minst aner det, så finner man den rette :D

Jeg finner ikke en knullevenn en gang! Treffer enten de for seriøse eller de useriøse.

Skrevet

Ingen gamle kompiser du kjenner da? Som du kan flørte via sms eller facebook med?  Ellers får du bli med meg på tur i slutten av mnd her, så kan love deg at du skal få kost deg i halmen :P Mange mannfolk som vil ha uforpliktende sex på denne turen.....

Skrevet

Sist jeg var singel, så hadde jeg ikke barn, men fy filler'n som jeg koste meg! Det var rett og slett bare helt nydelig å få være alene. Jeg spiste hva jeg ville, når jeg ville, jeg gjorde akkurat som jeg ville utenom jobb/studier. 

Jeg jobbet og studerte masse, da, og hadde jo "all verdens tid" å bruke på studiene. Ble et par ONS, men fysj, heller sølibat. Er heller ikke særlig opptatt av sex, og trenger slett ikke sex særlig ofte. En gang eller to i året (ja, faktisk!) holder i massevis. ;-)

Anonymous poster hash: 603d4...6aa

Du kan ikke sammenligne det å være alene uten barn og forpliktelser og å ha barna der hele tiden.

Anonymous poster hash: 48d94...014

Skrevet

Ingen gamle kompiser du kjenner da? Som du kan flørte via sms eller facebook med?  Ellers får du bli med meg på tur i slutten av mnd her, så kan love deg at du skal få kost deg i halmen :P Mange mannfolk som vil ha uforpliktende sex på denne turen.....

Vel, ikke problem for meg å finne meg en...mangler ikke på oppmerksomheten, men har ingen gamle kompiser. 

Han siste jeg fant nå....hadde fantastisk sex med han, vi ble enige om og bli venner med fordeler, og hva skjer etter vårt 2 møte? Jo, han klarer det ikke.... han synes det er vanskelig og ha sex med en venn man møter av og til, og dette var noe han aldri hadde prøvd før. Så ble sååå skuffet! :( Vi har en veldig fysisk kjemi.....................

HI

Skrevet

hva slags tur skal du på? hehe, høres ut som en litt spesiell tur............:)

Skrevet

Så kjipt da :/ Eller så får du gå inn på Match.com... for der florerer det av menn som bare vil ha mus :P Hehe...

Skrevet

hva slags tur skal du på? hehe, høres ut som en litt spesiell tur............ :)

Hehe den årlige julebordsturen med en båt. Sitter å måper i baren over alle tåplige kvinnemennesker i 50+++ som legger ann på guttunger på knapt 20, og gifte menn som vil ha uforpliktende sex. :fnise:

Skrevet

Jeg vet godt hvordan du har det, selv om jeg ikke hadde barn da jeg var singel sist. Jeg føler at ting gradvis le bedre da jeg greide å fylle tida mi med ting jeg var opptatt av. Fokusere mer på mine interesser heller enn å tenke på at det manglet noe.Det krever at du tar tak, og det kommer fortsatt til å være ensomme dager innimellom, men for meg hjalp det veldig. Og så drev jeg litt nettdating, like mye for å få litt uforpliktende oppmerksomhet som for å finne noe seriøst. Da kunne jeg også snakke om interessene mine og hadde noe å prate om.Og da jeg tenkte at jeg egentlig var fornøyd med å være for meg sjøl og ikke var interessert i noe forhold, så vips, så traff jeg mannen min, som er verdens beste.Anonymous poster hash: 8064f...b76

Fant du mannen din på nett? Tør ikke nærme meg en slik side en gang...er ikke alle bare kåte der da?:P heheJeg hadde en flott elsker, men han klarte ikke ha sex med en venn han, han var for ordentlig så der gikk den sexen og oppmerksomheten, og ingen av de andre jeg har hatt sex med kan måle seg med han i sengen så da gidder jeg ikke mer!  Jeg har sååå uflaks. HI Anonymous poster hash: e1cb4...885

Det var på Blink, vet ikke om den finnes lenger, jeg. Det er vel mer og mer vanlig å sjekke på nettet, jeg fikk faktisk ingen grisemeldinger i det hele tatt. Jeg sørget for å skrive litt om interessene mine (musikk jeg liker osv), sånn at de som skrev med meg hadde noe å ta tak i og skrive om. Da var det jo også litt morsommere å skrive, for vi hadde noe til felles.

Skrevet

Jeg vet godt hvordan du har det, selv om jeg ikke hadde barn da jeg var singel sist. Jeg føler at ting gradvis le bedre da jeg greide å fylle tida mi med ting jeg var opptatt av. Fokusere mer på mine interesser heller enn å tenke på at det manglet noe.Det krever at du tar tak, og det kommer fortsatt til å være ensomme dager innimellom, men for meg hjalp det veldig. Og så drev jeg litt nettdating, like mye for å få litt uforpliktende oppmerksomhet som for å finne noe seriøst. Da kunne jeg også snakke om interessene mine og hadde noe å prate om.Og da jeg tenkte at jeg egentlig var fornøyd med å være for meg sjøl og ikke var interessert i noe forhold, så vips, så traff jeg mannen min, som er verdens beste.Anonymous poster hash: 8064f...b76

Fant du mannen din på nett? Tør ikke nærme meg en slik side en gang...er ikke alle bare kåte der da? :P heheJeg hadde en flott elsker, men han klarte ikke ha sex med en venn han, han var for ordentlig så der gikk den sexen og oppmerksomheten, og ingen av de andre jeg har hatt sex med kan måle seg med han i sengen så da gidder jeg ikke mer!  Jeg har sååå uflaks. HI Anonymous poster hash: e1cb4...885

Det var på Blink, vet ikke om den finnes lenger, jeg. Det er vel mer og mer vanlig å sjekke på nettet, jeg fikk faktisk ingen grisemeldinger i det hele tatt. Jeg sørget for å skrive litt om interessene mine (musikk jeg liker osv), sånn at de som skrev med meg hadde noe å ta tak i og skrive om. Da var det jo også litt morsommere å skrive, for vi hadde noe til felles.

Ok....

Jeg venter med det, tror jeg må ta det litt easy....

:)

HI

Skrevet

hva slags tur skal du på? hehe, høres ut som en litt spesiell tur............ :)

Hehe den årlige julebordsturen med en båt. Sitter å måper i baren over alle tåplige kvinnemennesker i 50+++ som legger ann på guttunger på knapt 20, og gifte menn som vil ha uforpliktende sex. :fnise:

huff...ikke noe for meg!! haha.

er lei av ons og slikt, ville egentlig bare ha meg en fast elsker, og når jeg endelig fant den perfekte trodde jeg så var han altfor ordentlig og seriøs. Huff, jaja....er ikke intressert i nettdating/sex på den måten:)

Får vel leve i sølibat. Hadde sex på lørdag så klarer meg nok ganske lenge nå da,  har gangsperr overalt hahaha:)

Huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...