Gå til innhold

Å leve med en tenåring....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... Er som p leve med seg selv for 20 år siden..

Aldri har jeg rett i noe, bryr jeg meg er det feil og bryr jeg meg ikke er jeg kåret til årets verste mamma. Svarer jeg "det må du finne ut av selv" er jeg superteit, for jeg burde jo kunne vite hva hun skal gjøre med den gutten hun er forelsket i, men er sammen med en annen.

Sier jeg at justin bieber ikke spesielt min stil musikk, er jeg stemplet som fossil og vi lever tross alt i 2013 og jeg må lære meg å følge med litt.

Når en diskusjon avsluttes med "du vet ikke hvordan det er å være tenåring i 2013 for du var tenåring i gamle dager" da vet du at det bare er å ti still før du brøler urin latter. 90-tallet er blitt gamle dager...

Når du vil hjelpe til og spør hvordan det har vært på skolen i dag, må man ikke spørre på feil dag. Noen dager er standardsvar på alt "ikke bland deg i mine saker".

Er du hyggelig mot venninnene og tilbyr middag er du ute etter å stjele venninnene.. Spesielt om du i tillegg spør om hvordan det går med mor eller far. Har hun en kompis på besøk, må du ikke si noe! La de sitte på rommet i fred. De gjør jo ikke noe!!

Ikke fortell en vits eller morsom historie. Du er garantert å bli stemplet som gal, gammel eller slitsom.

Flere?

Anonymous poster hash: af726...835

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:lol:

Oioi... Som jeg gleder meg til dette!

Skrevet

Ha ha ha, såååå enig :laugh: Her går litt på "Og når vi spiser middag, så MÅ du ikke snakke og spørre hele tida vettu. Og IKKE le av dine egne vitser" Det er bare sååååå flaut" (jeg gjør faktisk det, men det er fordi jeg synes de rasende festlige.) :fnise:

Når jeg spør hva twerke er, så får man til svar: "åh, vet du ikke det engang. Du er så gammeldags"

Skrevet

Heldigvis IKKE, jeg var 10 ganger verre enn min 14 åring :P

Hun har selvfølgelig sine utbrudd, men det er nada ift hvordan jeg selv var for 20 år siden da jeg selv var 14. Jeg var tenåringen fra helvete :(

Dattera mi er kanskje blant de sjeldne fjortisene som faktisk syns det er kult med mamma og hun og vennene hennes vil alltid ha med meg om de skal på noe hvor de må ha med seg en voksen. Men så er jeg også minst 10 år yngre enn de andre mammaene i klassen og ser ut som jeg er 20 år, vi kler oss likt (hun er litt voksen i klesveien) og vi hører på samme musikk. Hjelper nok også på at jeg har tatt stylistkurs. Da får de masse sminketips, vettu :P

Men er vel unødvendig å si at hvis jeg klager til mine foreldre om et av hennes utbrudd så ler de bare og sier "haha..nå får du igjen" ;)

Anonymous poster hash: 55900...dad

Skrevet

Min er ikke så ille enda (13), men det er mange sukk og mye himling med øya :wink:

Anonymous poster hash: 71625...850

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...