Gå til innhold

Hva skal du gå med på julebordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bukse greit? Med en fin bluse til?

Anonymous poster hash: 0615d...755

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær, hadde jeg tenkt. 

Blir sikkert noe i sort. 

Anonymous poster hash: 640b6...d5d
Skrevet

Jeg tenker kjole. Jeg er generelt glad i å kle meg i kjoler, og tenker julebord er kjole for damene og dress for herrene. Jeg har vært på to fester i vinter, da brukte jeg denne:

3_MW1_3407.jpg

Ikke bestemt meg hva julebordskjolen blir - kanskje en ny en fra floyd?? De har salg  :fnise:

Anonymous poster hash: bc8d4...a90
Skrevet

Har kjøpt meg to nye kjoler. Kjempefine!

Gått å gledet meg til julebord (2stk) noen uker allerede.

Men, får ikke dratt på noen av de likevel.. Mannen må på jobbreise ..

Skuffa!! Og kan like greit sende kjolene i retur og blåse i hele jula..

Anonymous poster hash: 68ad1...85a

Skrevet

Siden jeg jobber på en liten arbeidsplass hvor det jobber 6 damer og ingen menn, og vi ikke får dekket julebort av bedriften i år blir det en enkel middag på restaurant for bare oss seks (som vi betaler selv) og da stiller nok alle sammen i bukse og en pen topp/bluse.

Mannen driver eget selskap og er eneste ansatt, så ikke så mye julebord å skryte av der heller gitt ;)

Anonymous poster hash: b3ecc...a9e
Skrevet

Det blir nok en svart enkel gravidkjole på h&m uten ermer med en svart tynn jakke over;)

Gjest Østfold-80
Skrevet

Blir nok en super kjedelig høygravid kjole!:(

Skrevet

Jeg tenker kjole. Jeg er generelt glad i å kle meg i kjoler, og tenker julebord er kjole for damene og dress for herrene. Jeg har vært på to fester i vinter, da brukte jeg denne:

3_MW1_3407.jpg

Ikke bestemt meg hva julebordskjolen blir - kanskje en ny en fra floyd?? De har salg :fnise:

Den var kjempefin. :)

Eg skal ha ny brun kjole.

Skrevet

3_MW1_3407.jpg

Ikke bestemt meg hva julebordskjolen blir - kanskje en ny en fra floyd?? De har salg :fnise:

Ååå, den var fin!!

Elsker floydkjoler! Men det blir ingen ny floyd på meg til jul.. Får se om jeg finner en fin gravidkjole. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...