Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Er bukse greit? Med en fin bluse til? Anonymous poster hash: 0615d...755
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Klær, hadde jeg tenkt. Blir sikkert noe i sort. Anonymous poster hash: 640b6...d5d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Jeg tenker kjole. Jeg er generelt glad i å kle meg i kjoler, og tenker julebord er kjole for damene og dress for herrene. Jeg har vært på to fester i vinter, da brukte jeg denne: Ikke bestemt meg hva julebordskjolen blir - kanskje en ny en fra floyd?? De har salg Anonymous poster hash: bc8d4...a90
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Har kjøpt meg to nye kjoler. Kjempefine! Gått å gledet meg til julebord (2stk) noen uker allerede. Men, får ikke dratt på noen av de likevel.. Mannen må på jobbreise .. Skuffa!! Og kan like greit sende kjolene i retur og blåse i hele jula.. Anonymous poster hash: 68ad1...85a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Siden jeg jobber på en liten arbeidsplass hvor det jobber 6 damer og ingen menn, og vi ikke får dekket julebort av bedriften i år blir det en enkel middag på restaurant for bare oss seks (som vi betaler selv) og da stiller nok alle sammen i bukse og en pen topp/bluse. Mannen driver eget selskap og er eneste ansatt, så ikke så mye julebord å skryte av der heller gitt Anonymous poster hash: b3ecc...a9e
beibilykke Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Det blir nok en svart enkel gravidkjole på h&m uten ermer med en svart tynn jakke over;)
Gjest Østfold-80 Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Blir nok en super kjedelig høygravid kjole!
Kathrine. Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Jeg tenker kjole. Jeg er generelt glad i å kle meg i kjoler, og tenker julebord er kjole for damene og dress for herrene. Jeg har vært på to fester i vinter, da brukte jeg denne: Ikke bestemt meg hva julebordskjolen blir - kanskje en ny en fra floyd?? De har salg Anonymous poster hash: bc8d4...a90 Den var kjempefin. Eg skal ha ny brun kjole.
Tessa3 Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Jeg tenker kjole. Jeg er generelt glad i å kle meg i kjoler, og tenker julebord er kjole for damene og dress for herrene. Jeg har vært på to fester i vinter, da brukte jeg denne: Ikke bestemt meg hva julebordskjolen blir - kanskje en ny en fra floyd?? De har salg Anonymous poster hash: bc8d4...a90 Ååå, den var fin!! Elsker floydkjoler! Men det blir ingen ny floyd på meg til jul.. Får se om jeg finner en fin gravidkjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå