Gå til innhold

Hva tror dere? Ang ikm og neg graviditetstest!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Jeg lurte på om noen har erfaring eller kan tenke seg hva dette er. Jeg (vi) prøver å bli gravid. Hadde siste mens 18okt, noe som tilsier at jeg skal være 3+4 uker (skulle hatt mens på lørdag) Problemet mitt er altså at jeg ikke får positiv test heller ikke mensen.har to barn fra før så vet åssen man skal ta testen ;) og da har jeg fått svak positiv en til to dager før ikm og veldig sterk positiv på ikm. Derfor jeg ikke helt skjønner hva som skjer nå. Har hatt regelmessig mens før dette. Noen som kan tenke seg?

Anonymous poster hash: 94617...d0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stresser med og bli og det merker kroppen.

Anonymous poster hash: d63e8...293

Skrevet

Stresser med og bli og det merker kroppen.Anonymous poster hash: d63e8...293

Ja det kan jo være med føler ikke jeg stresser noe ift de to andre gangene :/

Skrevet

Akkurat samme skjedde her.

Jeg har helt regelmessige sykluser, mensen hver fjerde torsdag, men så uteble mensen og testen var negativ.

Det gikk 5 dager før jeg fikk en svak positiv test, men jeg var gravid altså, jenta er 6 år nå (vårt tredje barn). Må ha hatt en sen eggløsning, lite hormoner tidlig i svangerskapet eller noe sånt, men rart var det. 

Anonymous poster hash: 83039...875
Skrevet

Ja det kan jo være med føler ikke jeg stresser noe ift de to andre gangene :/ Anonymous poster hash: 94617...d0f

Du føler ikkje at du stresser men det kan kroppen finne ut.

Anonymous poster hash: d63e8...293

Skrevet

Akkurat samme skjedde her. Jeg har helt regelmessige sykluser, mensen hver fjerde torsdag, men så uteble mensen og testen var negativ. Det gikk 5 dager før jeg fikk en svak positiv test, men jeg var gravid altså, jenta er 6 år nå (vårt tredje barn). Må ha hatt en sen eggløsning, lite hormoner tidlig i svangerskapet eller noe sånt, men rart var det.  Anonymous poster hash: 83039...875

:) Får krysse fingrene for det da ;)

Skrevet

Ja det kan jo være med føler ikke jeg stresser noe ift de to andre gangene :/ Anonymous poster hash: 94617...d0f

Du føler ikkje at du stresser men det kan kroppen finne ut.Anonymous poster hash: d63e8...293

Ja det kan den :)

Skrevet

Herregud, du er vel bare ikke blitt gravid da!

Anonymous poster hash: 06144...140
Skrevet

Herregud, du er vel bare ikke blitt gravid da!  Anonymous poster hash: 06144...140

Kanskje ikke. Men hvorfor ingen mens da? Har hatt regelmessig mens siden jeg var 15! Trenger ikke være frekk!!!

Skrevet

Min mens kan være regelmessig flere mnd, og så plutselig kommer mensen 3,4,5 dager senere.

Anonymous poster hash: ac645...2c8

Skrevet

Hvor mange dager har syklusen da? De vanlige er jo 28 dger og da er ikm førstkommende lørdag.

Anonymous poster hash: a55e6...006

Skrevet

Hvor mange dager har syklusen da? De vanlige er jo 28 dger og da er ikm førstkommende lørdag.

Anonymous poster hash: a55e6...006

Har gjennomsnitt på 25 dager. Kjærevene jeg har telt en uke feil på kalenderen :o *flaut*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...