Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Mannen min er perfekt..) jeg er kanskje skeptisk, for det går ikke an å være så perfekt? Vi har bare vært gift i 3 år da, men han setter familien først uansett. Trener fotball av og til, går på jobb, stiller opp for barn som ikke er hans, rydder i huset, er veldig romantisk, masserer meg hver dag. Gir meg komplimenter og sier han elsker meg hver dag. Sier det bare er meg for han. Han går aldri på fest alene og går drikker sjelden. Ja han gjør liksom alt bare godt.. Han har jo småting da, som at han kan være litt umoden på en del ting, venter bare på at udyret kommer for en dag.. Er det mulig å være perfekt?? Føler meg teit som ikke bare kan nyte det og slutte å tenke på at det er for godt til å være sant.. Håper det varer.. Anonymous poster hash: 8f580...419
☆☆☆ Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Min mann er langt frå perfekt, men den rette for meg.
Heltefrøken Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Mannen min er perfekt..) jeg er kanskje skeptisk, for det går ikke an å være så perfekt? Vi har bare vært gift i 3 år da, men han setter familien først uansett. Trener fotball av og til, går på jobb, stiller opp for barn som ikke er hans, rydder i huset, er veldig romantisk, masserer meg hver dag. Gir meg komplimenter og sier han elsker meg hver dag. Sier det bare er meg for han. Han går aldri på fest alene og går drikker sjelden. Ja han gjør liksom alt bare godt.. Han har jo småting da, som at han kan være litt umoden på en del ting, venter bare på at udyret kommer for en dag.. Er det mulig å være perfekt?? Føler meg teit som ikke bare kan nyte det og slutte å tenke på at det er for godt til å være sant.. Håper det varer.. Anonymous poster hash: 8f580...419 Han er nok ikke perfekt for alle andre:) men han er perfekt for deg og da blir det sånn Har en sånn jeg også og drømmer ofte at han gjør det slutt for jeg også sliter med å tro at det er sant:) Men sant er det og vi har vært sammen i 7 år:) Når man finner noen man virkelig elsker tror jeg dette er naturlig Ihverfall for oss:) Mannen din synes sikkert du er perfekt også Jeg vet min gjør det, han sier det stadig ! Og når man har det bra sammen går jo det meste som en lek ))
Mandala Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Sikkert ikke perfekt for alle, men definitivt for deg Jeg føler det samme med han jeg er sammen med nå. Jeg kan ikke forstå at det går an å treffe noen som er så riktig for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå