Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 heihei! Jeg har helt tett øre og hører ikke noe på det venstre øret etter at jeg dykket under vann på badeland... Har noen tips til hva jeg skal gjøre? har dryppet litt babyolje i øret men det ser ikke ut til og hjelpe så utrolig masse.. hører fortsatt ingenting på det øret. Skal på kontroll hoss legen imorgen så kanskje jeg kan nevne det til han og se om han kan gjøre noe med det eller? -gravid i uke 27 Tusen takk for råd/hjelp hvis det er noen:) Anonymous poster hash: 5318c...fd0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Det har sikkert kommet inn vann bak noe ørevoks. Du bør få rensa øret. Anonymous poster hash: 9a4ed...43c
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Vann i øret? Masser øret lett og dra litt i øreflippen. Kan hjelpe. Kan også hjelpe å rense øret med q tips. Ikke stikk for langt inn! Hvis ikke så hør med legen. Anonymous poster hash: 8781f...ae7
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Det er sikkert ørevoks, ja. Du kan velge mellom å gå til legen og få tømt det ut (drypp med revaxør først), å kjøpe revaxør og dryppe det i øret selv (og skylle forsiktig), og å vente på at det åpner seg selv. Propp i øret er helt forferdelig :-) Jeg har iblant måttet la revaxør virke over natten, det er super effektivt. http://www.apotek1.no/spor-apotek1/oyne-og-orer/hvordan-renser-man-orene Anonymous poster hash: b6fbc...677
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Det samme slet jeg med når jeg var gravid, og nå etterpå også. Ingen voks her, det bare har blitt sånn etter graviditeten. Hør (Haha) med legen du, om det er noe å gjøre med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå