Gå til innhold

Noen som har handlet dundyne på coopkupp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt å kjøpe nye dyner, og så kom jeg over disse i avisen i dag.. Prisen er ingenting å so på! Virker kvaliteten god? Tung/lett?

Anonymous poster hash: e600c...9a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har den, kjøpte den sist den var på coopkupp i våres.

Jeg er veldig fornøyd med min, ikke for tykk og ikke for tynn, passet like godt i sommer som nå når det begynner å bli kaldt :D

Veldig fin pris for dundyne syntes jeg.

Skrevet

Ja jeg har den, kjøpte den sist den var på coopkupp i våres.

Jeg er veldig fornøyd med min, ikke for tykk og ikke for tynn, passet like godt i sommer som nå når det begynner å bli kaldt :D

Veldig fin pris for dundyne syntes jeg.

Spørsmålet er da om den holder meg varm og god når minusgradene virkelig kommer for fult... Må vel nesten dra på butkken og kjenne på dem. Hadde håpt dette var vinterdyner, men det er kanskje ikke det da..:/

HI

Anonymous poster hash: e600c...9a0

Skrevet

Det er nok sikkert vinterdyner, min er det i hvertfall eller muligens helårsdyne, men god å varm nå er den i hvertfall :D

Skrevet

Vurderer sterkt å kjøpe nye dyner, og så kom jeg over disse i avisen i dag.. Prisen er ingenting å so på! Virker kvaliteten god? Tung/lett?Anonymous poster hash: e600c...9a0

Jeg kjøpte en i går. Ble skikkelig skuffet over kvaliteten. Dumme meg som ikke tok ut en dyne i butikken for å kjenne på den. Den veier nesten en kilo, er tykk og litt stiv. Den føyer seg ikke godt nok rundt kroppen etter min mening. Nå var det heldigvis ikke jeg som skulle bruke den, haha, men kommer ikke til å kjøpe fler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...