Gå til innhold

Dere som ikke har vaskehjelp.Hvor reint har dere det inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer dere å holde møkka unna?Eller er det alltid litt møkkete?

Anonymous poster hash: bf748...032
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deler av huset vil alltid være litt skittent, ja. Fordi jeg rekker sjelden alt på en gang, og deler heller opp jobben utover uka. Støvsuger halve huset en dag. Andre neste dag. Vasker gulv to dager etter. Tørker støv en ettermiddag. Vasker badet på lørdag. osv osv.

Jeg bruker kost og tar kjøkkengulv etter hvert måltid. Tørker opp søl med tørkepapir og vann. Fjerner også sand og rusk i gangen med kost og brett hver gang barna har gått ut eller kommet inn fra utelek. Det hindrer mye skitt i å "sette seg". Skikkelig gulvvask kan det dessverre gå opptil 2 uker mellom hver gang vi får tid til.

Badet kan jeg vaske og shine ganske bra mens ungene bader.

Det er vel ingen vaskehjelper som tar oppvask og klesvask, vel? Det, matlaging, lekser og kjøring til fritidsaktiviteter tar mye mer tid enn husvask hos oss.

Anonymous poster hash: e21ea...ec9
Skrevet

Rent nok. Støvsuger daglig. Drar over med mopp annen hver dag, og vasker skikkelig (inkl) støv en gang i uken. 

Skrevet

Kunne nok vært renere, men jeg stresser ikke med det. Jeg støvsuger 2 ganger i uka, daglig på kjøkkenet. Ungene får ikke spise eller drikke bortsett fra når de sitter ved bordet, er kanskje en kjedelig regel men jammen så mye mindre søl rundt omkring.

Rydder konstant føler jeg, da må egentlig alle andre i huset bli flinkere.

Skrevet

Har støv på hjernen, så her er det så å si alltid rent. Vasker 1 gang pr.uke.

Støvesuger hver dag (ofte flere ganger pr.dg) Vi har 3 barn.

Selvfølgelig ligger det leker rundt om kring, men det er ikke rot synes vi da.

:)

Anonymous poster hash: 96c14...7e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...