Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 En arbeidsgiver, som lyser ut en stilling hvor de trenger noen som kan tre imn i stillingen innen kort tid, velger å ikke ansette en som er gravid. Hvorfor ansette noen som ikke kan starte når bedriften har behov for dem? Anonymous poster hash: d6fcd...573
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Søkeren er gravid og arbeidsfør, ikke i fødselspermisjon enda. Anonymous poster hash: edcd3...9a8
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 En arbeidsgiver, som lyser ut en stilling hvor de trenger noen som kan tre imn i stillingen innen kort tid, velger å ikke ansette en som er gravid. Hvorfor ansette noen som ikke kan starte når bedriften har behov for dem? Anonymous poster hash: d6fcd...573 Ville nok satset mer på en ikke-gravid dame da de oftere har et mindre sykefravær enn gravide. Kommer selvsagt an på hva slags jobb det er også. I min bedrift ville jeg heller ha ventet på en kandidat som kunne være der en stund med tanke på hvor mye resurser man bruker på opplæring osv. Men man har ikke lov til å gi avslag på søknad fordi hun er gravid? Anonymous poster hash: 89c33...89a
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 For meg handler det om tilgjengelighet og kostnader. Trenger jeg noen nå, så velger jeg naturlig nok ikkde den gravide, av samme grunn som at jeg heller ikke velger å ansette en person som skal reise jorden rundt i 6-18 måbeder flr vedkommende kan tiltre stillingen. Leste en artikkel på nettet, og jeg kan ikke forstå hvorfor damer blir sure når de ikke får en jobb de faktisk ikke kan tiltre når stillingen trengs å fylles. HI Anonymous poster hash: d6fcd...573
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå