Frøken Ubesluttsom Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Jeg er egentlig alltid i godt humør og en positiv og optimistisk person. Men i hele dag har jeg vært litt nedfor, føler jeg er fylt med negativ energi, og alt er bare dritt.... Lenge siden jeg har hatt en sånn da. Liker ikke følelsen. Alt er et ork, og jeg føler meg tung i kroppen på en måte. Føler ingenting er lystbetont akkurat nå. Kanskje er det årstida, kanskje er det fordi jeg er sliten, fordi jeg har engasjert meg i for mye i det siste. Kanskje bare en dårlig dag.... Er litt redd for at jeg er på vei inn i en depresjon igjen. Men jeg ønsker ikke det. Var deprimert i en del år og har nå vært "frisk" i en del år, vil ikke tilbake til den nagative, dystre tankegangen. Noen som har noe tips, eller oppmuntrende ord eller rett å slett bare noe positiv energi til overs????
Anne:-D Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Kan i hvert fall sende deg en god klem <3
Nettie+jentungen Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Kommer med en så dårlig vits at den nesten er bra... To dumme menn gikk bortover jernbanen. - "Disse trappene gjør meg sprø" sa den ene. - "det er ikke trappene, men det lave rekkverket som er helt på trynet" sa den andre. Håper du klarer å finne litt glede
Musemorbr / Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Neimen... Hva i alle dager. Du som er så god og glad. Skulle ønske vi bodde i samme område, så kunne vi jaget vekk det dårlige humøret med gamle norske humorklassikere.Ingen kan være i dårlig humør mens de ser på Leif Juster. Sender deg en stor trøsteklem!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 11. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2013 Neimen... Hva i alle dager. Du som er så god og glad. Skulle ønske vi bodde i samme område, så kunne vi jaget vekk det dårlige humøret med gamle norske humorklassikere.Ingen kan være i dårlig humør mens de ser på Leif Juster. Sender deg en stor trøsteklem! Så morsomt at du husker at jeg er Leif Juster fæn....
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #7 Skrevet 11. november 2013 Livet består av både positive og negative ting. Det du fokuserer på vokser. Styr tankene dine til bare å se det positive og jag vekk de dårlige tankene ved rett og slett stoppe dem. For å bli lykkelig må du gjøre mer av det du blir glad av. Er det å være sammen med venner, gå på restaurant, se en film, reise, hjelpe andre mennesker, fotografere, høre på musikk? Finn ut hva det er og gjør mer av det. Jeg tror man blir glad av å hjelpe andre mennesker. Hvem kan du hjelpe? Anonymous poster hash: 3aa4e...579
Himmel og hav Skrevet 11. november 2013 #8 Skrevet 11. november 2013 Ok, her mitt førstehjelpsskrin når jeg føler meg helt på tryne. Dette klippet får meg alltid til å le, og når jeg har sett det en tre, fire ganger, så føler jeg meg straks litt lettere til sinns. Pot House burns, Fireman inhales smoke - YouTube
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå