Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Jeg er lykkelig gift og har barn. Har desverre vært litt down pga utseende mitt i lang lang tid, men får komplemanger fra min mann hver dag! Han er fantastisk! Men i helgen var jeg på fest, som var veldig gøy! Der traff jeg en fyr, som var veldig flott og snill! Vi hadde det hyggelig, og pratet og danset og hadde det kjempe kjekt Han prøvde seg, og sa masse fint til meg osv! Jeg ble selvføleglig smigret! Men hell no! Jeg er trofast og ville aldri sveke mannen min som jeg elsker mer enn noe! men jeg hadde det likevel veldig kjekk med han! Så problemet mitt no er at jeg ikke helt klarer å slutte å tenke på han :/ Jeg vil ikke tenke på han, men han bare popper opp i hode mitt! Noen som har opplevd? hva gjorde du med det? Anonymous poster hash: b5389...c53
Serepta Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Det går over. Bare ikke eksponer deg for han fremover, så glemmer du han.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Du tenker på han fordi han ga deg oppmerksomhet. Gresset pleier ikke være grønnere på den andre siden Gi det litt tid og du vil mest sannsynlig slutte å tenke på han. Tror ikke det er så uvanlig og av og til få en liten "hang up" på en annen selv om man er i et forhold. Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for det! Anonymous poster hash: 20054...085
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Sånn hadde jeg det etter ett julebord for noen år siden. Ble veldig smigret over oppmerksomheten og hadde så lyst til å kaste alle hemninger på dør. hadde dårlig samvittighet i flere måneder enda det ikke skjedde noenting. Men det gikk over og jeg er veldig glad jeg sto i mot. Anonymous poster hash: d9e7f...54e
Ugl@ ruger... Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Alle kan bli litt betatt av noen andre enn partneren, stort sett går det over. Det er jo hyggelig med litt oppmerksomhet og en uskyldig flørt. . Du styrte deg, det er det som teller. Ingenting å ha skyldfølelse for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå