Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 som banket i veggen vår på grunn av at damboer og jeg hadde høylydt sex?? Det var flaut, men vi lot som ingenting etterpå. Vårt soverom er vegg i vegg med deres stue. Naboen har en veldig snill hund, men den bjeffer masse på kveldene og den vekket babyen. Hva gjør vi? Tredje gang hunden vekker babyen i kveld. Blir helt gæren! Gode råd tas i mot med takk *huske anonymknappen nå* Anonymous poster hash: fe0f3...870
det er berre mordi Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Så veldig flaut kunne no det umulig ha vore om de hadde eit stort behov for at sexen skulle vere høglytt. Eg tenker at han sikkert har kjøpt den bikkja FORDI han hadde lyst å irritere dykk om kvelden.
LeTwinsA Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Banker i veggen hver gang den bjeffer. HARDT!!
Musemorbr / Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Ikke gjør det jeg gjorde. Mine naboer hadde to hunder, og de bjeffet alene ti til tolv timer i døgnet. Hørte at de raserte huset og sloss hele tiden. Siden de aldri låste døra endte jeg opp med å åpne døra og brøle at hundene skulle holde kjeft. Og så kom søren meg naboen gående... wups... Det er et tiår siden dette. Hadde nok ikke reagert sånn i dag, men der og da kunne bare ikke oppsigelsestida gå fort nok og jeg holdt på å tørne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå