Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Jeg tenkte det kan være hyggelig for henne med slike små gaver i desember.. Hun blir gla for alt Jeg tenkte på ting som servietter, sjokolade, røkelse, flaxlodd.. Har du noen forslag ? Anonymous poster hash: ee9bf...147
Optatium Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Sånne snytepapirpakker i et fint mønster, ansiktsmaske, badekuler om hun har badekar, leppepomade, lys, juleblader, te/kaffe, sjokolade osv.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Blader hun leser Bøker Ullsokker Brodder Vanter Nisse Vinflaske Julekopp En søndagstur i skogen med deg Et fint smykke
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Takk for gode tips dere! Anonymous poster hash: ee9bf...147
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Haha, jeg ga pakkekalender til min mor et år med den typen gaver som listes opp her, og underveis var hennes kommentar at "neste år kan jeg heller få bilder av barna". Det ble ikke noe "neste år", nei. (For ordens skyld må jeg bare si at hun vanligvis er veldig grei altså, men akkurat det der ble jeg faktisk litt sur for..) Anonymous poster hash: 8a1a6...660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå