Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Jeg er midt i et samlivbrudd her. Jeg er forelsket i en annen. Noen med erfaringer som kan fortelle hvordan man vet at man har tatt riktig valg? Anonymous poster hash: ba1dd...2c2
Mandala Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 (endret) Nei, si det. Jeg var veldig i tvil før jeg tok steget og ville skilles, men når vi først flyttet fra hverandre fantes ikke lenger noen tvil. Det føler jeg og vet jeg bare. At jeg er lykkeligere og har det mye bedre nå. Endret 11. november 2013 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 jeg har ikke egen erfaring, men ei jeg vet om gikk fra mannen etter 2 mnd som gift, pga hun var forelsket i en annen hun hadde møtt 5 mnd før hun ble gift, ble så slutt like etter, og såvidt jeg har fått med meg var dette noe hun angret veldig på! sikkert ikke den skarpeste kniven i skuffen akkurat da;) Anonymous poster hash: 85d86...43c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Jeg ble dumpet etter to år av den jeg trodde jeg skulle gifte meg med. Jeg holdt døren opp for han i 3 mnd, noe som han utnyttet til det fulle. Så "tvang" venninnen min meg til å lage en profil på sukker.no, jeg fikk fort kontakt med en flott mann og møttes, datet og hadde det utrolig fint. Men jeg satt å ventet på at eksen min skulle snu og holdt igjen ovenfor den nye mannen. Da tak min eks kontakt, dukket opp på døren og fridde til meg. Jeg så han inn i øynene, sa nei, snudde og har ikke hatt kontakt siden. Jeg valgte da legge hele meg i det nye forholdet. Nå skal jeg gifte meg til neste år og vi har en datter på ett år. Klokeste valget. Anonymous poster hash: 8c979...620
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Har man vært i et forhold i lang tid, så vil man nok en stund etterpå ha en liten tvil som dukker opp fra tid til annen. Men riktig med et brudd er det nok uansett dersom du vet at det ikke er forelskelsen alene som har gjort at du ønsker deg ut av forholdet- forelskelsen kan bare ha medført at de allerede manglende følelsene merkes tydeligere. Anonymous poster hash: cbfdd...017
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå