Gå til innhold

Savner "skikkelig" sex så vanvittig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som ikke er så velutstyrt. Det er igrunn ikke noe problem, men han kommer så altfor fort! Det går litt bedre de periodene vi har mye sex, men de periodene er sjeldne...

I går skulle vi ha en kjapp en, og det var over på 20 sekund. Får lite utbytte av sexen da. Og i tillegg er han nesten redd for å ta på meg. Forklarer det er deilig, men det hjelper liksom ikke. Oralsex utfører han aldri på meg. Har vel kommet frem til at han ikke liker det. 

Savner sex skikkelig, og fantaserer om sex "hele" dagen. Hjelper ikke snakke med han. Etter 10 år har jeg gitt fullstendig opp. Blir ikke bedre. Vet jeg bare må innfinne meg med at slik er det bare, men herregud som jeg savner det!

Anonymous poster hash: d561f...853
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel. Men når han blir middelaldrende, vil han vel uansett bruke mer enn 20 sek?

Anonymous poster hash: 76e88...931
Skrevet

Kan det være noe "fysisk" feil? Stress?

Kanskje det er lurt å be ham om å ta en tur til legen?

Anonymous poster hash: c3d49...de6

Skrevet

Han er over 40 så er vel ikke "normalt" å komme så fort da? Aner ikke om det kan være noe fysisk feil...

Anonymous poster hash: e3462...703
Skrevet

Kommunikasjon. Kanskje han kan tilfredsstille deg før dere går "på sak"? Det kan vel hjelpe ?

Skrevet

Har ikke hatt sex siden juni og begynner å merke det!! Har faktisk aldri gått så lenge uten sex før.. sukk, savner det!

Anonymous poster hash: 80432...a1e

Skrevet

Kommunikasjon. Kanskje han kan tilfredsstille deg før dere går "på sak"? Det kan vel hjelpe ?

Ja, det er selvsagt en mulighet, men han viser ikke så stor interesse for det. Vi har (tro det eller ei) snakket myye om dette. Han ser liksom ikke problemet slik som jeg. Ikke rart siden jeg gjør alt i min makt for å tilfredsstille ham.

Skrevet

Skulle tro det var jeg som skrev dette innlegget.. Huff, det er så frustrerende! Har så lyst på en fantastisk sexopplevelse igjen.. :( men vil ikke gå fra mannen fordi jeg elsker han og utro er ikke min greie.. Men veldig lei av dårlig sex!

Anonymous poster hash: 0b131...d99

Skrevet

Skulle tro det var jeg som skrev dette innlegget.. Huff, det er så frustrerende! Har så lyst på en fantastisk sexopplevelse igjen.. :( men vil ikke gå fra mannen fordi jeg elsker han og utro er ikke min greie.. Men veldig lei av dårlig sex!

Nei, å være utro er ikke et alternativ. Men, fantaserer om sex med "alle" menn jeg ser ;) HI

Skrevet

Nei, å være utro er ikke et alternativ. Men, fantaserer om sex med "alle" menn jeg ser ;) HI

Jeg fantaserer bare om min gamle flamme.. Vet ikke hvor bra det er akkurat! :/ men sikkert fordi han vet jeg hvor god er i senga.. Har prøvd i 10 år å forklare mannen hva han skal gjøre, men det er ikke håp! :(

Skrevet

Jeg fantaserer bare om min gamle flamme.. Vet ikke hvor bra det er akkurat! :/ men sikkert fordi han vet jeg hvor god er i senga.. Har prøvd i 10 år å forklare mannen hva han skal gjøre, men det er ikke håp! :(

Har prøv å forklare jeg også, men han er så "beskjeden" når det gjelder å sakke om slike ting. Lei av å måtte forklare. Er ikke akkurat hjernekirurgi..

Skrevet

Har prøv å forklare jeg også, men han er så "beskjeden" når det gjelder å sakke om slike ting. Lei av å måtte forklare. Er ikke akkurat hjernekirurgi..

Samme her. Har gitt ganske detaljerte beskrivelser hva han skal gjøre der nede, men det blir aldri godt! Enten vondt, eller så holder han på feil steder.. Åååå, at det skal være så vanskelig for dem! :( jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med dette problemet.. Orker ikke så dårlig sex helt til jeg går i grava! Føler jeg går glipp av en stor og viktig del av livet!

Skrevet

Samme her. Har gitt ganske detaljerte beskrivelser hva han skal gjøre der nede, men det blir aldri godt! Enten vondt, eller så holder han på feil steder.. Åååå, at det skal være så vanskelig for dem! :( jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med dette problemet.. Orker ikke så dårlig sex helt til jeg går i grava! Føler jeg går glipp av en stor og viktig del av livet!

Har funnet frem sex leketøyene mine igjen i dag. Får ordne meg selv, og bare innfinne meg med det. Er ikke aktuelt å gå ifra han. Holder meg unna all festivitas også. Redd for at dømmekraften min kan bli svekket, og er så desperat at jeg kan bli med den første og beste hjem ;) HI

Skrevet

Samme her.. Tørte ikke gå på reunion da jeg visste det ble alkohol og møte min gamle flamme.. Ganske sikker på at jeg ikke hadde klart å holde meg i skinnet!! Ja, får vel bare ordne det selv.. Sukk.. Lykke til!

Skrevet

HI, og dere andre med dette problemet; synes dere ikke at det viser mangel på respekt og interesse når mannen ikke tar dere seriøs? Altså, ikke nok seriøst til at de virkelig prøver å tilfredsstille dere?

Selv har jeg tatt opp med mannen at vi har hatt altfor lite sex, og etter mange samtaler, og null handling fra hans side, sa jeg til ham at "sånn kan jeg ikke ha det, jeg MÅ ha et sexliv jeg er fornøyd med. Jeg er redd jeg kommer til å søke denne nærheten hos andre når jeg er så frustrert". Da skjønte mannen hvor viktig det var for meg, og prioriterte annerledes. Og han er veldig fornøyd med det han også ;)

Anonymous poster hash: f668d...dae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...