Gå til innhold

Flere som ikke er skoleflinke her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber dere som/med? Har dere utdanning?

Jeg ble førskolelærer. Hadde jeg vært skoleflink hadde jeg utdanna meg igjen,men jeg er ikke skoleflink, jeg hater eksamener og forresten vet jeg ikke hva jeg hadde villet utdanne meg som heller. (og vi har ikke råd med mye lån og tre barn)

Kan vel ikke bare være jeg som ikke er skoleflink??

Anonymous poster hash: 73d3f...9e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvfølgelig er det ikke bare deg! men er nok ikke mange her inne som vil innrømme at de ikke er skole genier ;)

Skrevet

Selvsakter det ikke bare deg. Jeg har bestandig vært elendig til å skrive og har så vidt ståkarakterer i engelsk og tysk. Heldig vis hadde jeg andre fag jeg etter hvert ble skikklig god i, men det er ikke enkelt å komme dit når lærerene gjør sitt beste for å få deg til å forstå hvor dum du erpå barneskolen.

Anonymous poster hash: 6fa71...518
Skrevet

Jeg har lærevansker så er langt fra skoleflink.

Holder på med utdannelsen nå faktisk,å denne gangen skal jeg ikke droppe ut!

Skrevet

Men er det ikke flere her inne som ikke var så flinke på skolen?

Jeg var midt på treet,men det betyr jo at det ikke er mange godt betalte jobber å velge mellom når man ikke har god høyere utdanning.

Hva  jobber du med om du også ikke er skoleflink??

HI

Anonymous poster hash: 73d3f...9e6
Skrevet

Jeg var helt ræva på skolen! På ungdomsskolen var jeg midt på treet men videregående har jeg ikke bestått engang. Alltid vært flinkere til å jobbe.. Angrer nå, meeen... Har en jobb som regnskapsmedarbeider med god lønn. Er fornøyd akkurat nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...