Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 http://www.hjemmetshop.no/epages/hjemmetnoShop.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/hjemmetnoShop/Products/3330 Anonymous poster hash: d3b09...9c4
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 haha,har aldri sett noe slikt før jeg!trenger du det da? Hva er galt med de gode gamle? Anonymous poster hash: ceb91...65c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Så på den videoen nederst på siden og den så jo litt gøyal ut da Men jeg hadde ikke giddet bruke penger på det altså, synes de gode gamle formene er helt ok jeg.. Anonymous poster hash: 79921...b0d
It's all about me Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Den er knallbra, jeg absolutt ELSKER mine. Bruker dem til frokosten hver lørdag og søndag. Da blandet vi deigen i dem kvelden før, elter ikke og setter de i kjøleskapet med litt plast over natten over. Den er ikke som vanlige former, den er så mye mer. Måten varmen sirkulere inni formen under steking gir saftige brød med sprø skårpe. Den blir også med på ferier. Er så enkel atte.
Helene Harepus Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Jeg har ikke sett den før, men må innrømme at jeg synes den så litt spennende ut
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Den er knallbra, jeg absolutt ELSKER mine. Bruker dem til frokosten hver lørdag og søndag. Da blandet vi deigen i dem kvelden før, elter ikke og setter de i kjøleskapet med litt plast over natten over. Den er ikke som vanlige former, den er så mye mer. Måten varmen sirkulere inni formen under steking gir saftige brød med sprø skårpe. Den blir også med på ferier. Er så enkel atte. Takker for svar:-) Blir det samme effekten med denne som med "grytebrød"? Og hvor store ca blir brøda? Anonymous poster hash: d3b09...9c4
It's all about me Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Den er knallbra, jeg absolutt ELSKER mine.Bruker dem til frokosten hver lørdag og søndag. Da blandet vi deigen i dem kvelden før, elter ikke og setter de i kjøleskapet med litt plast over natten over.Den er ikke som vanlige former, den er så mye mer.Måten varmen sirkulere inni formen under steking gir saftige brød med sprø skårpe.Den blir også med på ferier. Er så enkel atte. Takker for svar:-) Blir det samme effekten med denne som med "grytebrød"? Og hvor store ca blir brøda? Anonymous poster hash: d3b09...9c4 Har ikke laget grytebrød, så det vet jeg ikke. Brødet jeg lager er av 400 gram mel, men både 200 og 600 går fint også. Jeg brukte en av oppskriftene i heftet og tilpasset den bår smak og behov av str.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Den er knallbra, jeg absolutt ELSKER mine. Bruker dem til frokosten hver lørdag og søndag. Da blandet vi deigen i dem kvelden før, elter ikke og setter de i kjøleskapet med litt plast over natten over. Den er ikke som vanlige former, den er så mye mer. Måten varmen sirkulere inni formen under steking gir saftige brød med sprø skårpe. Den blir også med på ferier. Er så enkel atte. Verken elter eller hever du? Anonymous poster hash: fb83b...f6b
It's all about me Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Den er knallbra, jeg absolutt ELSKER mine. Bruker dem til frokosten hver lørdag og søndag. Da blandet vi deigen i dem kvelden før, elter ikke og setter de i kjøleskapet med litt plast over natten over. Den er ikke som vanlige former, den er så mye mer. Måten varmen sirkulere inni formen under steking gir saftige brød med sprø skårpe. Den blir også med på ferier. Er så enkel atte. Verken elter eller hever du?Anonymous poster hash: fb83b...f6b Nei elter ikke. Kaldhever i kjøleskap natten over. Men kan heve en time på vanlige måten også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå