Gå til innhold

Ååh, jeg er så babysjuk..... Flere?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 år siden sist jeg gikk gravid, har 2 barn med 2,5 år mellom... Så det er ikke sånn at vi "trenger" flere, altså... Jeg bare føler meg ikke ferdig!! Vet jeg kan få mannen på gli innen et år, men er det så lurt, da? tror ikke det er så gjennomtenkt med familieforøkning, men klarer heller ikke legge bort tanken.. Sukk...

Er det flere av oss?

Hva skal vi gjøre? Hive oss rundt eller prøve å få tanken til å forsvinne?

Anonymous poster hash: 74c98...422
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har innmari lyst på flere, har ei nydelig jente på litt over året. Ønsker meg flere barn, men jeg klarer ikke tanken på en graviditet.. så kanskje om noen år hvis minnene om forrige svangerskap blekner. Jeg håper det. 

Anonymous poster hash: d9bb2...09a
Skrevet

jeg har innmari lyst på flere, har ei nydelig jente på litt over året. Ønsker meg flere barn, men jeg klarer ikke tanken på en graviditet.. så kanskje om noen år hvis minnene om forrige svangerskap blekner. Jeg håper det. 

Anonymous poster hash: d9bb2...09a

Men ingen svangerskap eller fødsler er jo like. Heldigvis. :) Eldste vår var 1 år 9 mnd da jeg ble gravid med nr 2, perfekt alder mellom dem, ser det spesielt nå når de er 2,5 og 5. :)

Skrevet

Ja.. Drømmer om nr 3, men er redd mannen blir lagt inn om det kommer flere nå, så tror ikke det kommer fler.. ;)

Anonymous poster hash: 93bda...b73

Skrevet

Jaaaaa....er prøvere nå

Anonymous poster hash: 571dd...7ed
Skrevet

Er også helt utrolig babysyk! Har ingen fra før og må vente enda 3 måneder før vi kan begynne å prøve. 

Anonymous poster hash: a2ec8...e04
Skrevet

En venninne av meg hadde to flotte barn, 1 jente og 1 gutt me 3 års mellomrom. Så klarte hun å få mannen på gli med en siste unge, 1 til gutt 3 år etter storebroren. Nydelig unge han og :) Da dem var ferdig tok mannen hennes å steriliserte seg ca 9 mnd etterpå, slik at den delen var klar. Da over sommeren ringte hun og hadde noe å fortelle meg. Jeg jublet før hun fikk sjangsen å si noe, for da ventet dem en til en! Han var sterilisert og hun ammet enda. Noen som kom fram i siste liten vil jeg si :) Men hun sa også da hun var gravid med nr 4, at hun ville ikke være noen av ungene foruten og derfor skulle hun ha den siste og. De er og heldig som har plass til alle i bil og hus også :)

Gjest Østfold-80
Skrevet

Ja,ganske. Bare 4 mnd igjen til termin.;)

Skrevet

Ja!! Har en jente på ni, men min mann synes det er nok :( Skal sies at vi var veldig unge da vi fikk henne, og er fortsatt i tyve-årene.

Anonymous poster hash: d3453...13e

Skrevet

Jaa! Vi har baby på 6 mnd og har for lengst begynt å planlegge neste... Herlig med små! :))

Skrevet

Av og til ...

Anonymous poster hash: b9554...cf4

Skrevet

veldig! har 2, minste er 20 mnd - tror jeg har fått mannen på gli nå! :D

Anonymous poster hash: 427eb...2a5
Skrevet

Ja babysyk ja...enda jeg har en baby (8 mnd) og to større barn.

Samboer vil ikke ha flere, tok ut spiralen for noen dager siden pga plager med den, så vi får se hva som skjer (har hatt sex 1 gang etter det da 😝)!

Anonymous poster hash: f8fae...db8

Skrevet

Nope! Ferdig! :)

Anonymous poster hash: a1434...15f
Skrevet

Venter på at. Mensen skal bli ferdig, skal i gang med første pp :-) kribler i magen. Yngste er 6 år, så det er ei stund sia.

Anonymous poster hash: b4093...bad

Skrevet

Ja, etter to relativt tette gutter som nå er 6 og 4, har vi gang på nr tre. Vil være nøyaktig fem år mellom de to yngste når minstemann melder sin ankomst i juni. Er snart ni uker på vei, men merker at jeg har mange flere bekymringer denne gangen enn med de to eldste. Har kanskje noe med alderen å gjøre... Gleder oss masse, håper alt går bra:-)

Skrevet

Ja er frytelig babysyk. Har også to tette barn, og prøver nå på nr 3. Vi prøver med IVF da, så kan fort ta en stund. Blir nok ikke mange forsøkene før vi gir oss. Har hatt 3 innsettinger og en SA siden vi begynte prøvingen for over et år siden. Satser på nytt forsøk på nyåret en gang.

Anonymous poster hash: 83b38...fbc
Skrevet

Veldig babysyk :) Gleder meg til jeg er ferdig utdannet med jobb slik at vi kan starte :) Har passet barn siden jeg var 10 år, og blir oppriktig glad av å passe barn. Kjenner jeg vil ha mange! :) Lykke til alle som prøver med og uten hjelp <3

Skrevet

Så koselig å få så mye respons (og ikke minst se at jeg ikke er den eneste)! Venninna mi har en så skjønn baby, blir helt matt av å bare se på denne, og det er hennes fjerde! Men altså en ting er jo å ha lyst, en annen ting er jo å ha plass i bil og hus og kapasitet til å følge opp disse vidunderne......hi

Skrevet

Jeg jobber i praksis i barnehage å der er det en herlig liten gutt på 8 mnder,så jeg er skikkelig babysyk ja!

Blir så misunnlig når jeg ser "alle" på facebook som får babyer.

Anonymous poster hash: d5251...239
Skrevet

Ja, skikkelig babysjuk, har prøvd en stund, holder på med Pergo nå... IKM denne uka.. Dør av spenning og lengsel etter å bli gravid med førstemann! Har mange barn i vennekretsen og en niese på 10 mnd. Nå vil jeg at det skal bli vår tur!

Anonymous poster hash: d39da...e40

Skrevet

Babysyk her også. Eller mer gravidesyk elsket å være gravid!

Skrevet

Babysyk her også. Eller mer gravidesyk elsket å være gravid!

Jeg også savner å gå gravid. Har tatt vare på alle gravidklærne mine, ligger i en bag i boden, klar til å bli tatt i bruk!  :fnise:

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...