Gå til innhold

Hvorfor er du på Dib/Bim akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme med sykt barn. Hun ser på "Lille Prinsesse" på Netflix. Jeg drikker kaffe og surfer på nett :)

Anonymous poster hash: e0628...419
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fri

Anonymous poster hash: 69bf1...152

Skrevet

Har fri

Anonymous poster hash: 69bf1...152

Herlig! Ha en fin fridag :)

Skrevet

Hvorfor? Jeg er da alltid her jeg. ;) Det er vel strengt tatt fordi jeg synes det er så hyggelig å henge med alle de fine menneskene her inne. Den minste av oss er i barnehagen, mannen tar igjen en time søvn etter senvakt i går og tidlig morgen i dag. Jeg skal på klementinjakt på kjøkkenet, og ligge og føle litt på lillesprell i magen. Og inni mellom dibbe litt på mobilen. :)

Skrevet

Minsten sover luren sin, og jeg skal til å spise frokost\slappe av med dib og facebook :)

Anonymous poster hash: 12585...dbb
Skrevet

Jeg er hjemmeværende, og har fast morgenritual etter at ungene er i barnehagen og skole. Først ordne meg, så rydde kjøkkenet, så en kopp kaffe mens jeg surfer litt på nett: finn.no, vg, dagbladet, Facebook og så litt dib. Så er jeg klar for dagen!

Anonymous poster hash: c0617...feb

Skrevet

Står og venter på kjørelæreren min :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Er hjemmeværende.. Akkurat nå venter jeg på ei som skal hente en del uteklær, vintersko osv. som skal deles ut til de som ikke har økonomi til å kjøpe selv nå.. Godt å få unna det man selv ikke har bruk for, samtidig som det gjør godt å hjelpe andre :)

Skrevet

Har seinvakt idag, så sitter her mens jeg slapper av mellom ryddingene i huset.

Anonymous poster hash: 62e8e...43e

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er jo alltid her...Hvorfor? Permisjon, minsten sover, jeg prøver å få fyr i peisen da jeg fryser etter en tur ut...

Skrevet

Permisjon, ungen ser på tv, og jeg er på dass. 

Anonymous poster hash: b2e50...82c
Skrevet

Drikker kaffe og manner meg opp til tur med bikkja..13 minus i dag...Vil ikke! Men han bør få seg en 2 timers tur i dag merker jeg, siden vi har vært sjuke i helga og det har blitt fint lite turer..Han er helt bajas stakkar..

Skrevet

Fordi jeg er "stuck" med min herlige nyfødte sovende på brystkassa mi og får ikke rørt meg! :)

Anonymous poster hash: 7e103...912

Skrevet

Hjemme med sykt barn som har sovnet i fanget mitt, og da kommer jeg meg ingen steder.

Anonymous poster hash: 110f1...5f4
Skrevet

Jeg er hjemme med sykt barn. Hun ser på "Lille Prinsesse" på Netflix. Jeg drikker kaffe og surfer på nett :)

Fordi jeg er supersuperkvalm og måtte ha fem min pause her i jobben min.

Er i første trimester og vurderer her fram og tilbake om jeg skal sitte helt rolig, gå og spy på toalettet eller bevege meg hjemover.

Anonymous poster hash: 43f58...397

Skrevet

Sitter på jobb, utrolig lite å gjøre og bare gleeeeder meg til perm om to uker, da skal jeg sove hele dagen!

Skrevet

Er i permisjon og snuppa sover.

Anonymous poster hash: 9e9f9...f39
Skrevet

Jeg har senvakt,og nå bare gjør jeg bare ingenting :)

Skrevet

Gjer ingen ting fram til det er på tide å hente i bhg. Er på 5. dagen med overtid i graviditeten og opplever ikkje akkurat at eg får meir overskot ettersom tida går :(

Skrevet

Alle ungene er inne og leker hos venner. De kommer hjem etter barne tv og da kan jeg ikke være her før de er i seng .

Anonymous poster hash: bde61...1bf

Skrevet

Sitter utenfor gymsalen og venter på sønnen som er på turning.

Anonymous poster hash: 256a8...ec8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...