Gå til innhold

93 minutter i tlf-kø til legekontoret, og venter enda..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge skal man egentlig "finne seg i" i sitte på vent? Var i kontakt med de på torsdag som var, ang å forlenge en sykemelding som jeg fikk da jeg kom utav sykehuset. Sykehuset kan jo bare sykemelde en kort periode. Så da skulle jeg bare ta kontakt idag for å få en ny pr tlf, (jeg kommer meg ikke til legekontoret selv) men jeg måtte ringe med en gang de åpnet for faslegen min skulle dra kl 10.00. Årh..

Må dere vente lenge på å komme gjennom på tlf på deres legekontor? Tideligere har jeg sittet like lenge, og bare dratt bort til slutt for det var håpløst. Men nå kan jeg ikke rikke meg så langt alene, så det utgår..

Anonymous poster hash: 55dfa...ae5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en hustelefon, eller en mobil til? Tror jeg ville ringt med en annen telefon og, og håpt at den kom igjennom litt kjappere... 90min er jo kjempelenge.. :o Det er for dårlig. Har kanskje ventet 15min her i telefonkø hos legen.

Anonymous poster hash: bf70f...c38
Skrevet

Og nå la de på!! :kjempesinna:

Skrevet

Vi kan sende sms, så ringer de opp eller sender melding.

Tror jeg ville gått innom for å bestille time og vært ganske spydig i forhold til kundeservicen.

Anonymous poster hash: de300...bbd

Skrevet

Vi kan sende sms, så ringer de opp eller sender melding.

Tror jeg ville gått innom for å bestille time og vært ganske spydig i forhold til kundeservicen.

Anonymous poster hash: de300...bbd

Problemet er bare at jeg sitter i rullestol for øyeblikket. Men tror jaggu jeg skal ringe en veninne å høre om hun kan kjøre meg. Det skal da være enormt unødvendig å holde på slik som det her. Forstår at det er mandag og de har mye på seg, men da må de ansette folk så de takler pågangen..

Jeg hørte røret ble løftet av og smelt på før det kom "opptatt lyd"..

Greit at det ikke står om liv hos meg, men har et ansvar ovenfor min arbeidsgiver også.

hi

Skrevet

AAARGGHHH!! SKulle akkurat inn her og klage og si at jeg føler meg deg, for jeg har selv stått en time i kø på Ahus, og f. heller så legger de på......... Fytti katta, det er så helsikes irriterende....

Anonymous poster hash: c6067...840

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...