Gå til innhold

Herregud,ungen datt ned fra stellebordet i dag D:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er den litt overbeskyttende mamman til vanlig, maser gjerne på mannen om å være forsiktig,passe på, se etter den lille (7 mnd).

Så klarer jeg å snu meg og bøye meg for å ta opp kluten som ramlet ned, og i sidesynet ser jeg ungen som faller og treffer bleiebøtta før hun møter flisgulvet!

Takk Gud så hadde jeg en haug med klær som skulle i maskinen som hun traff delvis, men det hele resulterte i Donald-kul i panna, blått kne og oppskrapet arm.

Jeg har så vondt og så syyyykt dårlig samvittighet!

Nå ligger hun inntil meg i senga og sover godt, og her skal hun få ligge til hun våkner - gubben er plassert på sofa'n...

Dette er barn nr 3 og første gang jeg er så uoppmerksom, skjønner ikke hva jeg tenkte på! :(

Måtte jeg brenne evig i Skjærsilden!!!

Anonymous poster hash: 1fb79...522

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.  Skjønner veldig godt at hun ligger hos deg nå :)

Og at du føler deg skikkelig dårlig.

men dette er ikke verdens undergang , hun kommer veldig fort over det , å hun skylder ikke på deg.

Sånt kan skje !

Anonymous poster hash: e2370...d89
Skrevet

Er det mulig og sutre så ILLE over det. at det går an. skjer vel alle en gang eller mer

Anonymous poster hash: b346d...62f
Skrevet

Lov og sutre, og nei det skjer da ikke alle.

Anonymous poster hash: d1797...06f

Skrevet

Er det mulig og sutre så ILLE over det. at det går an. skjer vel alle en gang eller mer

Eh... Er det MULIG å ta så lett på det?

Rett på hodet i flisgulvet fra den høyden er ikke bare-bare for en liten kropp.

Skrevet

NEI, det skjer ikke alle. Synes det er helt sykt at folk forteller seg selv det. Det normale er å passe på ungen sin og å være lei seg om man skulle være uheldig.

HI, sånt kan skje. Det fremstår ikke som at dette skjedde fordi du ikke passer på, så jeg synes du skal slappe av og fokusere på at det gikk bra. Pass på jenta di i natt, så er nok alt bedre i morgen!

Anonymous poster hash: 5ebe9...9d4

Skrevet

Nei, det skjer ikke alle og det skjer ihvertfall ikke mer enn en gang om uhellet er ute! Det er faktisk veldig alvorlig og man har virkelig lov til å 'sutre' og være redd for hva som kunne skjedd.

Når det er sagt så håper jeg at hi og baby har hatt en god natt og at de slapp med skrekken denne gang. Uhell skjer og heldigvis går det som regel bra.

Skrevet

Burde man ikke ta en tur til legen og sjekke at alt er bra om hun slo hodet i flisgulvet?

Eller er jeg i overkant dramatisk?

Anonymous poster hash: fcf81...5c9

Skrevet

Det skjer ikke alle og er utrolig sløvt av deg, HI. Man har da alltid en hånd på en baby som ligger på stellebordet når man må snu seg etc. Og hvertfall en baby på 7 mnd.

Utrolig sløvt og du burde skamme deg. Heldig var babyen din at det var klær på gulvet...det kunne gått mye verre fordi du ikke er omtenksom.

Anonymous poster hash: dec98...af0
Skrevet

Det skjer ikke alle og er utrolig sløvt av deg, HI. Man har da alltid en hånd på en baby som ligger på stellebordet når man må snu seg etc. Og hvertfall en baby på 7 mnd.

Utrolig sløvt og du burde skamme deg. Heldig var babyen din at det var klær på gulvet...det kunne gått mye verre fordi du ikke er omtenksom.

Virkelig hyggelig av deg å gni det inn. Hi skriver jo at hun har dårlig samvittighet og det ikke burde skjedd.

Hva gir det deg å legge sten til byrde til en mamma som alt har det kjempevondt?

Skrevet

Det er jo NETTOPP det jeg sier selv da, kålhode!

Har ikke sovet særlig i natt, bare ligget å strøket vesla på ryggen og vært glad for at det gikk bra.

Og omtenksom er jeg nok....ordet du leter etter er kanskje ubetenksom?...

Takk for ålreite svar dere andre.

Vet at uhell kan skje, og det er nok bare det første av mange blåmerker opp igjennom - men nå var det mitt ansvar og jeg dreit meg ut.

Vesla har sovet godt og er blid som en sol så nå skal vi bare kose oss med frokost og slappe av :) Og kaste ut stellebordet!

Og til du som lurte på lege; jeg ringte selvfølgelig legevakt i går da det skjedde, fikk samme svar som fra de fleste her...

Skrevet

Faktisk forstår jeg meg ikke på folk som tar sjansen på kombinasjon stellebord og flisgulv. Alle tenker at de skal passe godt på slik at slike ting ikke skjer, men plutslig blir du distrahert et øyeblikk, kluten faller på gulvet, telefonen ringer eller storeesøster sparker deg på leggen, og da er det bare flaks som avgjør om det går bra eller ikke. Stellematte på gulvet eller i hvertfal stellebodt i et rom med mykere gulv enn fliser er veldig mye tryggere.

Anonymous poster hash: 75671...4af
Skrevet

Faktisk forstår jeg meg ikke på folk som tar sjansen på kombinasjon stellebord og flisgulv. Alle tenker at de skal passe godt på slik at slike ting ikke skjer, men plutslig blir du distrahert et øyeblikk, kluten faller på gulvet, telefonen ringer eller storeesøster sparker deg på leggen, og da er det bare flaks som avgjør om det går bra eller ikke. Stellematte på gulvet eller i hvertfal stellebodt i et rom med mykere gulv enn fliser er veldig mye tryggere.

Jadda :P

Anonymous poster hash: 362b4...cbd

Skrevet

Jadda :P

Anonymous poster hash: 362b4...cbd

Hva betyr det? At du mener det aldri skjer med deg eller at man ikke bør tenke på hvordan man kan forebygge ulykker? 

Selv om de fleste velger den farligste løsningen for stelleplasser fordi det er enklest for foreldrene betyr ikke det at det er den beste løsningen.

Skrevet

Nei, det skjer ikke alle, men det er ikke nødvendigvis sløvt om uhellet skulle være ute. Her begynte jenta å snu seg på stellebordet helt plutselig, helt uventet. Jeg hadde en hånd på henne, men vet du hva? Det HOLDT IKKE. Hun vred seg unna hånda mi, og kastet seg utfor. Det tok ikke ett sekund engang! Jeg fikk tak i foten hennes før hun tippet helt over kanten, og fikk tatt henne imot. Men hadde hun falt, hadde det vært hodet først i gulvet. Nå skjer det med jevne mellomrom, så jeg har alltid tak i en av føttene hennes. Mao: Man lærer av sine feil. 

Anonymous poster hash: 2fe69...8b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...