Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Jeg er så lei meg å trist og har ingen glede over livet nå. Hva kan jeg gjøre for å føle meg bedre ? Noen som har hatt det slik ? 3 barnet mitt , ikke vært slik før. Fikk litt depresjon etter fødsel sist. Jeg vil bare bli bedre før baby kommer... Hva kan man gjøre for å bli glad ?? Anonymous poster hash: dbaa7...c53
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Få hjelp, psykiatrisk sykepleie var god hjelp hos meg, hun jeg snakket med hjalp meg å stille at det positive og negative opp mot hverandre, for så å se at det positive hadde større betydning. Målet er å kartlegge HVA som er problemet, har det vært et slitsomt svangerskap? I såfall kan det være at du reagerer på det nå. Anonymous poster hash: 516f8...2b3
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Få hjelp, psykiatrisk sykepleie var god hjelp hos meg, hun jeg snakket med hjalp meg å stille at det positive og negative opp mot hverandre, for så å se at det positive hadde større betydning. Målet er å kartlegge HVA som er problemet, har det vært et slitsomt svangerskap? I såfall kan det være at du reagerer på det nå. Anonymous poster hash: 516f8...2b3 Nei har ikke vært et slitsomt svangerskap egentlig. Har jo to barn fra før , så livet er jo slitsomt ,. men det er ikke det heller. Føler bare at det ikke er noe vits å leve lenger. Alt er så trist å jævlig. Vil bare være lykkelig igjen , var jo det for bare 1 mnd siden. Skal jeg fortelle til legen min ? Tror ikke det hjelper noe. han gjør sikkert ingenting. Anonymous poster hash: dbaa7...c53
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Du må få hjelp. Det påvirker de to andre barna dine og barnet du har i magen at du ikke finner noe glede i livet. Du har det knalltøft, det vet jeg av erfaring. Ta i mot all den hjelpen du kan få, for din egen skyld og familien din. Det kommer til å bli bedre! Du kan også snakke med jordmor eller helsesøster om dette. De kan hjelpe deg videre Ikke gi deg, det kommer til å bli bra! Klem til deg. Anonymous poster hash: 7f1a5...e91
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Takk Jeg vet jo det blir bedre. Er bare så vanskelig å fortelle noen, klarer ikke engang si det til mannen min, for når jeg sier at jeg sliter nå , eller jeg er så lei meg , så skjønner han ikke hvor ille det er. Har ingen helsesøster eller jordmor , har bare legen min. Tørr ikke si noe egentlig til han heller. Anonymous poster hash: dbaa7...c53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå