Gå til innhold

Slik sammenleggbar badebalje, bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en slik fra f.eks stokke?

Har en badebalje I fra før. En helt vanlig en, men vi har lite plass så den blir jo å ta en del rom hos oss.

Mamma snakket om en slik sammenleggbar en. Ideen høres jo bra ut, men hvordan er det I praksis. Verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har akkurat vært en stund på kampanje hos Coop hypermarked for 99,- kom såklart en uke etter jeg kjøpte den for 375!! Men var det sist jeg var der så kan du jo se om d er ennå? Da taper du iallfall ikke mye penger evt:)

Har ikke prøvd den ut enda så kan ikke si noe om det..

Anonymous poster hash: 443af...2e4

Skrevet

Eg har ein!

Eller snarare: jenta mi har ein;)Den er genial på stort sett alle vis.

Flexibath, kan brettast saman på om lag 2 sekund, stappast inn overalt, og er super.

Den er i bruk endå, og no er tausa over 4 år;)

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med vår, brukt den i 1,5 år :) supert å kunne slå den sammen slik at den ikke tar stor plass. Hvis jeg skulle pirket; skulle gjerne vært litt større.

Skrevet

Hadde også, utrolig høvelig. Vurderer å kjøpe på ny, faktisk :)

Skrevet

Vi har flexibath. Men den er liksom ikke så stor da, så babyen var lengre enn balja før fylte 6 måneder, altså før hun kunne sitte, så var litt vrient å få plass til henne oppi der. Men når hun kunne sitte en måned senere, var den grei igjen, og da med rikelig plass. 

Nå er hun 8 måneder, og vi har sluttet å bruke den. Hun elsker å bade, men hun er litt for flink til å vri på seg og kaste på seg, så en badestol er det eneste som er trygt hos oss for tiden. 

Anonymous poster hash: 651f4...cc9
Skrevet

Digger vår :) billig på Coop obs akkurat nå.

Skrevet

Jeg har flexibath.. grusom for nyfødte, men flott når ungen kan sitte selv :)

Skrevet

Takk for svar dere. Vet ikke helt enda hva jeg faller på. Har ikke Coop hypermarked I nærheten desverre så må nok belage meg på å betale litt for den.

Har jo en badebalje, og gutten min brukte jo den til han var 3 år. Men selvfølgelig kjekt med noe man kan klappe sammen slik vi bor nå.

Men det er jo viktig at den fungerer for nyfødte da.

Skrevet

Jeg har en bibabath, den er stor og god! Vår har ny duk som det gikk et lite hull i, så den er ubrukt med lite hull og vi har fått badekar istedet, så om du bor i Bergen kan du kjøpe vår om du vil:-)

Skrevet

Takk for svar dere. Vet ikke helt enda hva jeg faller på. Har ikke Coop hypermarked I nærheten desverre så må nok belage meg på å betale litt for den.

Har jo en badebalje, og gutten min brukte jo den til han var 3 år. Men selvfølgelig kjekt med noe man kan klappe sammen slik vi bor nå.

Men det er jo viktig at den fungerer for nyfødte da.

Hvis du kjøper med "setet" som er beregnet for nyfødte så fungerer den superbra :) Vi har brukt dette fra dag 1 og bruker det fremdeles til knøttet på 3 mnd, og det gjør badingen mye enklere for alle.

Skrevet

Tommel opp hvis man har dårlig med plass. Vi har det, og det er supert! Med ville valgt en større balje hvis vi hadde hatt plass. :)

Anonymous poster hash: 2f381...559
Skrevet

Veldig fornøyd med vårt grønne flexibath-kar. Veldig fint nå som hun sitter, men gikk helt greit da hun var nyfødt også.

Skrevet

Vi hadde flexibath da vi bodde uten badekar, med barn fra nyfødt til treåring. Funka fint, det.

Anonymous poster hash: a0eac...b10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...