Gå til innhold

Tegne hodefotinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle når de startet å tegne hodefotinger??

Anonymous poster hash: e2e75...48c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To og et halvt år.

Anonymous poster hash: b6343...671
Skrevet

Min er 3 og 1/2 år og tegner fortsatt ikke hodefoting. Hun er ikke særlig interessert i å tegne, det går mer i bokstaver, så jeg tror det er store variasjoner på når barna kan og blir interessert i å tegne.

Anonymous poster hash: 344f3...dbb
Skrevet

Min er 3, og her er det bare rabling med fargestifter ;) Ingen form overhodet :P

Skrevet

Min er 3,5 og han er ikke intressert i å tegne, og bare rabler. Langt unna hodefotting..

Han tegner en lang avlang greie som er pus da, men det er en kopi av hva jeg har tegnet. Haha, vet hvor hans ikke eksisterende tegnetalent kommer fra :P

Anonymous poster hash: 426bc...e00
Skrevet

Min gutt er snart fire og bare rabler...

Men han skriver både tall og bokstaver da, så interessene er nok forskjellige.

Anonymous poster hash: 4cf6f...49e

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Gutten her er snart 3 år, og han har så smått startet å få til runding med streker ut av, han elsker å tegne, og har tegnet siden han klarte å holde i en fargestift. Tror det varierer stort jeg..

Skrevet

Jenta var ca 2 år. Nå er hun 4 år og elsker å tegne. Tegner ganske avanserte tegninger. Elsker øysteins blyant og klarer de tegningene der uten problemer. Donald duck har hun også lært seg å tegne. Så tegner hun mye etter fantasien og prøver seg frem. Hun vet aldri hva hun skal tegne før hun er ferdig. Har blitt noen flotte detaljerte tegninger av en del dyr der hun f.eks startet med noen kruseduller her og der. 

Gutten min var sikkert 5 år før noe lignet på en hodefoting. Han er like dårlig til å tegne som mammaen sin ;)

Nå er han 10 år. Hater å tegne. Det går i strekmennesker. Han spør til og med om hjelp til hvordan man tegner en  ball :P Han får det bare ikke ned på papiret.

Skrevet

Jeg har to gutter og to jenter, begge guttene var over 3 år da de begynte med det mens begge jentene begynte tegne hodefotinger når de var drøye 2 år og før de fylte 3 tegnet de krone på hodet og øyevipper på dem ;)

Interesse har alt å si her tror jeg. Guttene mine har aldri vært særlig ivrig på tegningen, mens jentene har tegnes daglig siden de var rundt 2 år gamle, blir aldri lei.

Anonymous poster hash: 4ff8a...a6e
Skrevet

Snart 4 og akkurat begynt. Var ikke interessert i tegning før for et par mnd siden da hun begynte på stor avdeling.

Anonymous poster hash: 840d1...013

Skrevet

Gutt 3,5 ikke i nærheten foreløpig. Kun rabling her også. Her er også bokstaver mer spennende.

Anonymous poster hash: 4cec9...d9d
Skrevet

Min gutt er snart fire og bare rabler...

Men han skriver både tall og bokstaver da, så interessene er nok forskjellige.

Anonymous poster hash: 4cf6f...49e

Hehe, signerer denne jeg.

Guttungen her var vel 5 tror jeg før han tegnet hodefotinger, men skrev navnet sitt lenge før det... 

Går nok mye på interesser ja. :)

Skrevet

Min var nettopp fylt to år da hun begynte med det. De blir mer og mer avanserte (er snart fire nå), men øyevipper, øredobber, sko osv, men det er fremdeles hodefotinger. Hun tegner ellers dyr, hus osv, men hun kan absolutt ikke farge innenfor strekene. Da bare rabler hun febrilsk over hele arket.

Skrevet

Datteren min var 3 da hun startet å tegne hodefotinger. Nå er hun 4 og tegner ganske detaljert. Tegning er noe hun alltid har likt og akkurat nå driver hun og lager en billedbok om katten hennes som er på tur i skogen.

Noen av 4-5 åringene på hennes avdeling i bhg tegner enda bare kruseduller, men de er kløppere på andre ting som jenta mi ikke kan (f.eks sykle uten støttehjul)

Det går nok veldig mye på interesser, min er i overkant interessert i tegning men bryr seg lite om å sykle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...