Gå til innhold

Erfaringer å dele? Baby som våkner ofte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen er 7 mnd. Han sover på eget rom, har gjort det siden han var 2 mnd pga dårlig nattesøvn i mammas (puppens?) nærvær.

Han gikk fra å sove 1 time sammenhengende om natta til 3 timer sammenhengende, så det er det beste for oss. Ikke heng dere opp i at vi ikke samsover osv, vær så snill.

Problemet: han sovner 19.00, og våkner ca hver 3 time hele natta. Han er da våken 45-60 minutter hver gang. Avvente han med nattmat for 2 uker siden. Da han fikk pupp sovnet han fort. Hbor lang tid tar det før de sover bedre etter avvenning? Er så sliten nå. Har neeeesten lyst til å begynne med pupp om natta igjen.

Anonymous poster hash: 23aba...d69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen er 7 mnd. Han sover på eget rom, har gjort det siden han var 2 mnd pga dårlig nattesøvn i mammas (puppens?) nærvær.

Han gikk fra å sove 1 time sammenhengende om natta til 3 timer sammenhengende, så det er det beste for oss. Ikke heng dere opp i at vi ikke samsover osv, vær så snill.

Problemet: han sovner 19.00, og våkner ca hver 3 time hele natta. Han er da våken 45-60 minutter hver gang. Avvente han med nattmat for 2 uker siden. Da han fikk pupp sovnet han fort. Hbor lang tid tar det før de sover bedre etter avvenning? Er så sliten nå. Har neeeesten lyst til å begynne med pupp om natta igjen.

Anonymous poster hash: 23aba...d69

Hva skjer den timen han er våken på natten da?

Minst mulig service og oppmerksomhet, så sant han ikke gråter og er redde, vi kunne gjøre det kjedelig for han å være våken.

Anonymous poster hash: e4ee5...8aa

Skrevet

Hvorfor ikke gi han pupp om natten? Han er bare 7 mnd... Mange barn trenger pupp lenger enn 6-7mnd selv om helsestasjonene liker å fortelle noe annet (pupp er mer enn bare næring). Min avvente seg selv når hun var rundt 11mnd.

Anonymous poster hash: bd024...1ac

Skrevet

Min sov ikke hele natten før hun var nesten to år. Hun sov veldig lett, våknet av den minste lyd, og var lys våken med en gang hun våknet. Har tullet med mange ganger at hun ikke sover....hun venter.. Hehe. Nå 3 år gammel sover hun (bank i bordet) natten igjennom..

Hold ut.. Og gjør det trygt men kjedelig

Skrevet

Jeg hadde begynt med nattpupp igjen, jenta her fikk det til hun var 11 mnd, da var hun moden for å slutte, etter det sov hun hele natten, fram til da sovnet hun på puppen uten styr på natta:) men vi er jo forskjellige. Jeg tenker at den ammetiden er så kort i livet at vi holder ut:)

Anonymous poster hash: 62812...748

Skrevet

Bruker dere smokk? Om dere gjør det så slutt med det:) Verdt å prøve og det funka her...

Anonymous poster hash: 556c5...8e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...