Gå til innhold

Hvor lenge kan man bruke Newborn Set til Stokke tripp trapp stol?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst å kjøpe Tripp trapp stol og dette Newborn setet, men har prøvd både på finn.no og diverse kjøp og salg grupper på facebook, uten å få respons på stolen i sort farge og newborn setet. Ser at mange selger kun den newborn, men jeg trenger jo tripp trappen også, og vil ha den i sort siden de andre fargene ikke passer til kjøkkenet vårt.

Har prøvd flere ganger, og nå har jeg nesten gitt opp. Synes det er for dyrt å kjøpe det nytt til full pris, men pleier noen av barneutstyrsforretningene å kjøre tilbud på dette rundt juletider? Føler ofte at visse tilbud kommer igjen til "faste" tider i løpet av året.

Også lurer jeg da på hvor lenge man kan bruke Newborn setet? Lille blir 2 mnd i desember, og vet ikke om det blir for lenge å vente med å kjøpe da hvis det dukker opp et tilbud?

Har jo ikke lyst å kjøpe for så å selge den igjen etter veldig kort tid.

Vet at tripp trappen kan brukes mye lenger da..hehe :P

Men ser at newborn hadde vært genialt å hatt nå i disse dager når vi andre sitter rundt middagsbordet. Babyen blir ofte rastløs og sutrete av å ligge en annen plass eller av å sitte i vippestolen på gulvet. Hadde vært veldig greit å fått henne opp i høyden ;)



Anonymous poster hash: d1de9...17a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan brukes til 9 kilo. Er jo ikke rart at svært få selger tripp trapp sammen med newborn seat da, som du vet så kan jo tripp trapp stolen brukes i mange år. Så da er det jo klart at de aller, aller fleste kun selger newborn seat. Mener å huske at Babyshop solgte tripp trapp stoler for 999,- i romjula i fjor.

 

Anonymous poster hash: bc8de...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte setet til ca fem mnd. Ved fore mnd alder satt babyen seg opp fra liggende til sittende stilling selv (sit ups), og nektet å ligge noen som helst steder. De jeg kjenner med det setet har brukt det lengre. Jeg synes setet var genialt og brukte det mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er straks 8 mnd og bruker det enda. Enkelte bruker det til babyen er nesten ett år:-)

Det setet er det mest geniale som er anskaffet til babyen:) bruker det hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan brukes til 9 kilo. Er jo ikke rart at svært få selger tripp trapp sammen med newborn seat da, som du vet så kan jo tripp trapp stolen brukes i mange år. Så da er det jo klart at de aller, aller fleste kun selger newborn seat. Mener å huske at Babyshop solgte tripp trapp stoler for 999,- i romjula i fjor.

 

Anonymous poster hash: bc8de...4de

Som jeg selv skrev så vet jeg jo at tripp trappen kan brukes mye lenger,og jeg er ikke avhengig av å få stol og newborn fra samme selger. Newborn er ikke vanskelig å få tak i brukt,men det er sort tripp trapp stol. Ingen respons på annonsene og selv om jeg ivrig følger med på finn og facebook hver dag så er det ingen sort tripp trapp å oppdrive :(

Håper Babyshop har samme romjulstilbud i år også da,så kan jeg kjøpe stolen der og newborn brukt.

 

Takk for svar, alle :)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: d1de9...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Kan brukes til 9 kilo. Er jo ikke rart at svært få selger tripp trapp sammen med newborn seat da, som du vet så kan jo tripp trapp stolen brukes i mange år. Så da er det jo klart at de aller, aller fleste kun selger newborn seat. Mener å huske at Babyshop solgte tripp trapp stoler for 999,- i romjula i fjor.

 

Anonymous poster hash: bc8de...4de

Som jeg selv skrev så vet jeg jo at tripp trappen kan brukes mye lenger,og jeg er ikke avhengig av å få stol og newborn fra samme selger. Newborn er ikke vanskelig å få tak i brukt,men det er sort tripp trapp stol. Ingen respons på annonsene og selv om jeg ivrig følger med på finn og facebook hver dag så er det ingen sort tripp trapp å oppdrive :(

Håper Babyshop har samme romjulstilbud i år også da,så kan jeg kjøpe stolen der og newborn brukt.

 

Takk for svar, alle :)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: d1de9...17a

Herlighet, hvis det er så viktig for deg å ha en svart stol så får du enten betale det den koster ny, eller kjøpe en brukt i en annen farge og male den. Verre er det ikke.

 

Anonymous poster hash: 983ad...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte forrige måned og betalte vel 1200,- er ikke akkurat en formue det, for en stol du kan bruke til ungen er over 10 år!

På deg høres det ut som en ny koster 5-6 tusen!

Må være kjipt å vente barn og ha SÅ dårlig økonomi!

 

Anonymous poster hash: a5995...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kjøpte forrige måned og betalte vel 1200,- er ikke akkurat en formue det, for en stol du kan bruke til ungen er over 10 år!

På deg høres det ut som en ny koster 5-6 tusen!

Må være kjipt å vente barn og ha SÅ dårlig økonomi!

 

Anonymous poster hash: a5995...c86

Så spydig er det ikke nødvendig å være, det er faktisk mange som ikke har råd til å kjøpe en stol til 1000 kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville investert i en ny tripp trapp pga den kan du bruke i mange år og evt neste barn kan arve. Så ville jeg heller kjøpt et brukt newborn sete, de selges pent brukt for noen hundrelapper. Jenta mi brukte sitt til 8 mnd, da syntes jeg det virket mer naturlig å sitte i stolen med bøylen på og støtteplate i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som bruker newbornsetet, har dere vippestol i tillegg?

Vi har begge deler. Vippestolen fraktes rundt der jeg trenger den (badet, vaskerommet...) mens new born setet er mer tid måltider og når jeg lager middag (dersom hun ikke vil ligge på gulvet).

 

Hi: det er jo bare å male en stol svart?

 

Anonymous poster hash: 6c9dd...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folkens, dette er en tråd fra 2013. Tror nok HI har gått videre med livet sitt siden da...

 

Og Oslojente39, hvordan i all verden plukket du opp en gammel tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stokke-ting er sjeldent på salg. Men koster ikke selve stolen bare rundt 1500,- da? Den har man jo i mange mange år, så er jo en god investering. New born-setet rundt 600-800,-? Hva med å ønske seg i julegave feks?

 

Anonymous poster hash: 37a39...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyshop har noen ganger tilbud til 999,- og av og til har de 20-30% på en valgfri vare. 



Anonymous poster hash: 44fd3...f59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...