Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #26 Skrevet 10. november 2013 Må være tull dette. Og 17500 var ikke store summen å leve av.Jeg jobber 100% og får utbetalt mindre enn det.Hva jobber du som da? Det er da ikke mulig å jobbe fullt og tjene mindre enn 17000 netto. Anonymous poster hash: 6064b...b24 140kr/t, har ikke noe å si hva jeg jobber med 32% skatt. 140 kr i timen?! Det er jo mindre enn det jeg fikk som ufaglært da jeg var student! Hvordan overlever du? Anonymous poster hash: 6064b...b24 Jøsseball. Jeg har en helt enkel og grei jobb og har utdanning, men slett ikke relevant for stillingen. Og har utbetalt 216 kr timen. Hvordan i alle dager kan man få så lite som dette? Anonymous poster hash: 22a91...e3f
monson Skrevet 10. november 2013 #27 Skrevet 10. november 2013 Jeg får etter etterbetalt ca. 300000,- fra den dagen jeg søkte trygd. Det går til sparekontoen. Egenkapital til bolig "får" jeg av husbanken:) Får en fin leilighet her hvor jeg bor for 1,5 mill. Var i møte med lege, psykolog, nav og en annen person for noen mnd siden. De konkluderte med at jeg ikke var arbeidsdyktig. Kanskje jeg ikke er det. Men jeg vet jo med meg selv at jeg har servert løgn til alle disse instansene i årevis. Jeg er faktisk ikke syk.. Jeg er giddaslaus? Anonymous poster hash: 474de...831 Nei.. Kjøper ikke "giddaslaus" hvilken diagnose har du fått siden du har blitt 100% ufør. Det kan godt henne at du føler at du er giddalslaus. Men, om man sliter så blir man ofte "giddaslaus". Så isteden for å kalle deg selv det. så synes jeg at du skal se litt mere nøye over situvasjonen din. Hvordan du havnet der du er nå, og hva tror du er grunnen til at du er så "giddaslaus" at du har blitt 100% ufør?
monson Skrevet 10. november 2013 #28 Skrevet 10. november 2013 Må være tull dette. Og 17500 var ikke store summen å leve av.Jeg jobber 100% og får utbetalt mindre enn det.Hva jobber du som da? Det er da ikke mulig å jobbe fullt og tjene mindre enn 17000 netto. Anonymous poster hash: 6064b...b24 140kr/t, har ikke noe å si hva jeg jobber med 32% skatt. 140 kr i timen?! Det er jo mindre enn det jeg fikk som ufaglært da jeg var student! Hvordan overlever du? Anonymous poster hash: 6064b...b24 Jøsseball. Jeg har en helt enkel og grei jobb og har utdanning, men slett ikke relevant for stillingen. Og har utbetalt 216 kr timen. Hvordan i alle dager kan man få så lite som dette? Anonymous poster hash: 22a91...e3f Det kan kanskje være salg(?) Da kan man risikere å sitte en hel uke på jobb i 8 timer om dagen og alikevell ikke få betalt for de dagene man har vært på jobb..
MammantilNurket Skrevet 10. november 2013 #29 Skrevet 10. november 2013 Hahaha!!! Trolleri-trollera ... Å juble over 17 500 i måneden er jo bare latterlig
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #30 Skrevet 10. november 2013 Hahaha!!! Trolleri-trollera ... Å juble over 17 500 i måneden er jo bare latterlig Jeg er ung ufør og jeg får ikke i nærheten av en slik sum. Ikke får jeg noe etterbetalt heller. I tillegg må jeg svare "ingenting, jeg er uførepensjonert", når nye mennesker spør meg om hva jeg jobber som. Jeg føler aldri at jeg lever, jeg føler hele tiden at jeg så vidt får det økonomiske til å gå rundt. Anonymous poster hash: 7e956...a25
klishe89 Skrevet 10. november 2013 #31 Skrevet 10. november 2013 17500 var lite. Skal betale bolig, mat, strøm, tlf osv. Vi får mer enn det hver måned og er studenter. Ville nok heller tatt meg en utdanning. Hvis jeg jobber fulltid vil jeg få mellom 25-27000 i mnd. Er ganske mye mer enn 17500
MammantilNurket Skrevet 10. november 2013 #32 Skrevet 10. november 2013 Hahaha!!! Trolleri-trollera ... Å juble over 17 500 i måneden er jo bare latterlig Jeg er ung ufør og jeg får ikke i nærheten av en slik sum. Ikke får jeg noe etterbetalt heller. I tillegg må jeg svare "ingenting, jeg er uførepensjonert", når nye mennesker spør meg om hva jeg jobber som.Jeg føler aldri at jeg lever, jeg føler hele tiden at jeg så vidt får det økonomiske til å gå rundt. Anonymous poster hash: 7e956...a25 Akkurat det som er poenget mitt! Det HI skriver er tull og trolleri. Det er ingen lønnsom bedrift å være trygdet i Norge.
Jallow B Skrevet 10. november 2013 #33 Skrevet 10. november 2013 Må være tull dette. Og 17500 var ikke store summen å leve av.Jeg jobber 100% og får utbetalt mindre enn det.Hva jobber du som da? Det er da ikke mulig å jobbe fullt og tjene mindre enn 17000 netto. Anonymous poster hash: 6064b...b24 140kr/t, har ikke noe å si hva jeg jobber med 32% skatt. 140 kr i timen?! Det er jo mindre enn det jeg fikk som ufaglært da jeg var student! Hvordan overlever du? Anonymous poster hash: 6064b...b24 Jeg har jobbet f.eks med dagligvare, høyeste jeg fikk der var 139/t. I nyjobben har jeg 24 000 før skatt... Jeg klarer meg ganske greit, egentlig. Sitter med ca 2500-3000 etter regninger som går til mat, klær o.l. Føler ikke at jeg lider noen nød sånn sett Det går ikke rundt, men det er pga gammel gjeld og dumhet med regninger, ikke pga lite utbetaling. Skulle gjerne hatt en jobb hvor jeg tjente 30 000 før skatt, da hadde jeg følt meg rik, jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #34 Skrevet 10. november 2013 Gjennomsnittslønnen i Norge er ca 360000,-. Det er 30k brutto i mnd. Da sitter man igjen med ca 20-21k netto. 3000,- ca mer enn meg. Så dere som sier "OMG, så sykt dårlig inntekt". Nei det er faktisk ikke det. Ikke for å ikke gjøre en dritt Anonymous poster hash: 474de...831
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #35 Skrevet 10. november 2013 Jeg må si det er mange spesielle damer her inne. Noenganger er målet å snakke dritt om alle barnehageansatte. Så får de med ME gjennomgå. Så er det uføre. Osv osv osv. Har dere virkelig SÅ lite å bedrive tiden med? Og lærer dere denne mobbingen og galskapen videre til barna deres? Se dere selv i speilet, å se hvor perfekte dere er, så kan dere komme hit å fortelle det til oss! Anonymous poster hash: 3adf2...86f
Fruen i huset Skrevet 10. november 2013 #36 Skrevet 10. november 2013 Lyser troll lang vei. Jeg får AAP, men får mer enn deg da jeg har jobbet i mange år med bra lønn. Jeg er så heldig at jeg liker å jobbe jeg, så jeg SKAL tilbake i jobb en gang..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #37 Skrevet 10. november 2013 Enten så er dette troll, eller så har du faktisk en diagnose du ikke vil innrømme for deg selv at du har. Anonymous poster hash: 498ce...98e
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #38 Skrevet 10. november 2013 Dette er trolling, jeg nekter å tro at man kan lure seg til noen uførepensjon. . Hilsen selv ufrivillig ufør. Hvis dette er samt så tror jeg faktisk Nav kan finne seg ved å følge elektroniske spor HI, det er jo prioritert å ta snylterne nå, så de bruker gjerne litt ressurser for å finne de som har lurt systemet.... Anonymous poster hash: ff136...76f
Rivjernet Skrevet 10. november 2013 #39 Skrevet 10. november 2013 Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere nekter å tro at det finnes mennesker i Norge som faktisk er så dørgende late at de ikke gidder å jobbe? Ordlyden i dette innlegget gjør at jeg skjønner at denne personen er ute etter å provosere, men jeg har ingen problemer med å tro på budskapet.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #40 Skrevet 10. november 2013 Hahaha!!! Trolleri-trollera ... Å juble over 17 500 i måneden er jo bare latterlig Mange har jo ikke mer enn dette i full jobb. Så å få det for å ikke gidde å jobbe er jo bra betalt Anonymous poster hash: 4ce8d...5bf
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #42 Skrevet 10. november 2013 Du er rapportert, ditt troll. Anonymous poster hash: 6064b...b24 Jepp, du er rapporteret Anonymous poster hash: b6eec...f68
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #43 Skrevet 10. november 2013 Velger å tro at Hi har en diagnose hun ikke vil ut med.. Mulig manglende hjerneinnhold eller noe i den duren.. Anonymous poster hash: b6eec...f68
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #44 Skrevet 10. november 2013 Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere nekter å tro at det finnes mennesker i Norge som faktisk er så dørgende late at de ikke gidder å jobbe? Ordlyden i dette innlegget gjør at jeg skjønner at denne personen er ute etter å provosere, men jeg har ingen problemer med å tro på budskapet. Jeg har ingen problemer med å trur at der finnes de som ikke vil jobbe. Det jeg derimot er 100% sikker på er at ingen klarer å lyve til seg en uførdiagnose, da de skal igjennom så mange innstanser,spesialister av mistenkt diagnose, samt arbeidsutprøving for å finne restevne etc. Spiller ingen rolle hvor mye man prøver å lure faslegen, den innstansen kanskje kan fungere å lyve til, men spesialistenhetene til den potensielle diagnosen er ikke så lettlurte. Det er en laaaaaaaaang vei til en ufør diagnose, og det holder ikke med faslege og Nav. Hvilken diagnose er det snakk om da H?I, og på hvilket grunnlag ble du ufør?. Hva var spesialisterklæringen?, og hvilke innstanser hvar du igjennøm før uføren ble et faktum? Anonymous poster hash: f695a...327
Rivjernet Skrevet 11. november 2013 #45 Skrevet 11. november 2013 (endret) Vel, det tror faktisk jeg! Endret 11. november 2013 av Stinkerbelle
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #46 Skrevet 11. november 2013 hahahaha, hva folk kan få seg til å skryte av altså!! Tipper du har en bmi på over 30, går daglig med crocs, dusjer max 1 gang i uken og er kjæreste/venneløs:P En taper er du hvert fall Anonymous poster hash: e41c2...f8b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #47 Skrevet 11. november 2013 Jeg har helse og miljø og legesekreter utdannelse. Vart ikkje noko ta noko. Var dritt dårlig på skulen ng- på nesten alle karakterer. Norsk ,matte, engelsk og etc. Men har per i dag fagbrev vedr hydro og er handlingsansvarlig. Tener 630 000 pr år. Har ikkje jobba meg i hel for det. Du kan komme fram i livet sjølv om dritt papir og lat. Håper du får barn og hus. Hadde jeg vert mann hadde jeg holdt meg langt unna deg. Anonymous poster hash: 4b183...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå