Gå til innhold

Endelig!! Jeg klarte å lure staten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt ca 11 år på å få meg trygd! Jeg er rett og slett lat! Innrømmer det lett.

Stå opp hver morgen for å slave? Ikke faen! Jeg har ikke utdanning, hadde jeg hatt det, kunne jeg sikkert fått meg en grei jobb. Men tre år på høyskole? Skaffe studiekompetanse? Nei takk!

Jeg fikk sats som ung ufør OG bostøtte på nesten 3000,- oppå der igjen! Jeg er syyykt glad! Jeg har ca 17500 utbetalt inkl. bostøtte!

Mange med utdanning har ikke såå mye mer i mnd!

Nå skal jeg kjøpe meg leilighet!

Har ikke unger, så viderefører ikke denne latskapen på de.

JEG ER SÅÅÅ GLAD !!!

Anonymous poster hash: 474de...831

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er rapportert, ditt troll.

Anonymous poster hash: 6064b...b24

Skrevet

Hvorfor henger du her inne om du ikke har barn? Mangler du et liv også... Må være utrolig trist å leve et slikt liv, men regner med dette bare er tull ;)

Skrevet

Håper virkelig du en dag får finne ut hvordan det er og ikke være frisk... Selv har jeg en kronisk sykdom og fått beskjed om og begynne på trygd, men ikke faen, så dypt synker jeg ikke før jeg virkelig må....

Men håper dette bare er et kødde innlegg....

Anonymous poster hash: 7e3b0...488

Skrevet

Skal du sitte på ræva resten av livet? Blir ikke det kjedelig?

Er deilig i en periode å være hjemme, men tror det kan bli kjedelig livet ut..

Anonymous poster hash: 29a55...1d8

Skrevet

Jeg avskyr deg og dine like.

Anonymous poster hash: 0e5df...2f2

Skrevet

Jaja. Noen velger jo å skryte av at de er tapere ;-). Velger heller de 80000 vi har utbet til sammen i mnd. Råd til å reise og kose oss i hverdagen. Fint å komme hjem fra jobb og føle man har gjort en forskjell for pasientene den dagen.

Anonymous poster hash: ab26b...571

Skrevet

Er det ikke flaut? Hei, hva driver du med da? Nei, jeg går på TRYGD!

Uff, jeg gikk på dagpenger i overkanten av et år. Har aldri følt meg så lite værdt og så langt nede på rangstigen før. 

Anonymous poster hash: 8196c...52f
Skrevet

Så artig at dette innlegget kommer samme dag som mange velger å kritisere uføre. Tipper dette er et troll jeg :)

Skrevet

Jeg skjønner at dette er trolling, men må kommentere noe. 17 500 kr (inkludert bostøtte).. Dette var ikke mye å skryte av! Og tenk på pensjonen når den tid kommer :/

Det finnes faktisk folk som HI (som ikke troller), som klarer å lure staten. Jeg stusser allikevel over hvorfor folk gjør det når de vet hvordan økonomien blir 😕

Skrevet

Må være tull dette. Og 17500 var ikke store summen å leve av.

Skrevet

Taper!

Anonymous poster hash: 7a745...81f
Skrevet

Er det ikke flaut? Hei, hva driver du med da? Nei, jeg går på TRYGD!

Uff, jeg gikk på dagpenger i overkanten av et år. Har aldri følt meg så lite værdt og så langt nede på rangstigen før. 

Anonymous poster hash: 8196c...52f

Mener du at ekte uføre skal være flaue av det?

Anonymous poster hash: e372b...5d5

Skrevet

For noen ER det faktisk ok å leve på trygd. Jeg har så jeg klarer meg godt.

Hvorfor skal jeg være flau over å leve på trygd? Jeg har en "sykdom" jeg sier til folk som spør. Jeg har ME sier jeg. Alle trur på det også, da jeg sover til ca. 14 hver dag og er oppe halve natta.

Dette høres sykt ut, men for meg er det et helvette å jobbe. Når jeg vet at jegkan tjene like mye ved å gjøre nada, får jeg ikke til å jobbe. Da blir jeg rett og slett deppa. Men jeg føler meg bare lat, rett og slett! Kanskje noe bare er så late at de blir dårlige av å jobbe?

Det er faktisk null problem å få penger av staten Norge .. Man kan bare gå ti legen og si man er syk. Så får man noe form for penger

Skrevet

Jeg skjønner at dette er trolling, men må kommentere noe. 17 500 kr (inkludert bostøtte).. Dette var ikke mye å skryte av! Og tenk på pensjonen når den tid kommer :/

Det finnes faktisk folk som HI (som ikke troller), som klarer å lure staten. Jeg stusser allikevel over hvorfor folk gjør det når de vet hvordan økonomien blir

Men, jeg tenker litt at man er ikke helt rett i hodet om man "lurer" staten med å ikke jobbe og bli ufør. Det er vel ingen friske oppegående mennesker, som ikke ønsker å gjøre noe (om det så er 50% eller hva det måtte være) og få ut kunn 17000 i mnd. 

Så jeg tror mere de lurer seg selv en selve staten for å si det sånn.. Så kan de som "lurer staten" bare fortsette å tro at de gjør det. 

Men, egentlig så har de ikke kapasitet til å jobbe å fungere som et friskt menneske. 

(Skjønner at dette er bare lureri. Men, tenkte bare å svare på det alikevell) 

Skrevet

Tenk etter, 17500,- kun på seg selv. Ingen barnå bruke penger på.

Har folk så mye mer i mnd kun på seg selv?

På mange tråder om inntekt her, ligger jeg ikke så dårlig ann..

Skrevet

For noen ER det faktisk ok å leve på trygd. Jeg har så jeg klarer meg godt.

Hvorfor skal jeg være flau over å leve på trygd? Jeg har en "sykdom" jeg sier til folk som spør. Jeg har ME sier jeg. Alle trur på det også, da jeg sover til ca. 14 hver dag og er oppe halve natta.

Dette høres sykt ut, men for meg er det et helvette å jobbe. Når jeg vet at jegkan tjene like mye ved å gjøre nada, får jeg ikke til å jobbe. Da blir jeg rett og slett deppa. Men jeg føler meg bare lat, rett og slett! Kanskje noe bare er så late at de blir dårlige av å jobbe?

Det er faktisk null problem å få penger av staten Norge .. Man kan bare gå ti legen og si man er syk. Så får man noe form for penger

Ja.. For meg så sier det meg at du faktisk ikke er frisk. Så jeg unner deg de pengene jeg! Men, prøv å få litt selvinnsikt, og jobbe med deg selv. Hvertfall nå som du har god tid :) 

Skrevet

Dette lukter bare trolling og provosering.

Skrevet

Jeg jobber 100% og får utbetalt mindre enn det.

Skrevet

Hva jobber du som da? Det er da ikke mulig å jobbe fullt og tjene mindre enn 17000 netto.

Skrevet

Jeg får etter etterbetalt ca. 300000,- fra den dagen jeg søkte trygd.

Det går til sparekontoen. Egenkapital til bolig "får" jeg av husbanken:) Får en fin leilighet her hvor jeg bor for 1,5 mill.

Var i møte med lege, psykolog, nav og en annen person for noen mnd siden. De konkluderte med at jeg ikke var arbeidsdyktig.

Kanskje jeg ikke er det. Men jeg vet jo med meg selv at jeg har servert løgn til alle disse instansene i årevis. Jeg er faktisk ikke syk.. Jeg er giddaslaus?

Skrevet

Hva jobber du som da? Det er da ikke mulig å jobbe fullt og tjene mindre enn 17000 netto.

140kr/t, har ikke noe å si hva jeg jobber med :) 32% skatt.

Skrevet

140kr/t, har ikke noe å si hva jeg jobber med :) 32% skatt.

140 kr i timen?! Det er jo mindre enn det jeg fikk som ufaglært da jeg var student! Hvordan overlever du?

Skrevet

Ei venninne av meg er sykepeier og ei anna er vernepleier.

De har 21k ca utbetalt i mnd. De jobber turnus og hver tredje helg.

Tenk de jobber 1/3 av livet! Og har 3000,- mer enn meg i mnd ..

Jeg har et rikt sosialt liv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...