Gå til innhold

Gullkorn <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pakket dyna godt rundt den lille kroppen, kysset, sagt natta og glad i deg... så kommer det;

"Mamma? Tusen takk for at du passer på at jeg ikke blir et marsvin når jeg blir stor."

Eh... jo... værsågod... ;) Jeg sa "mamma skal alltid passe på at du har det bra."

Søte, søte ungen min. <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde pratet litt om hvor heldige vi var som hadde mat på bordet osv så kommer det fra jenta. "Ja stakkars de sultne barna i Afrika og danmark".

:D

Anonymous poster hash: f455e...1b8

Skrevet

Vi hadde lett 15-20 minutter etter lommeboken til samboeren fordi vi skulle bort. Treåringen leker fornøyd på rommet sitt til vi skal dra og vi spør om hun har sett den:

Pappa: ******* har du sett lommeboken min?

Jenta: Ja, jeg har det

Pappa (tror ikke helt på det siden hun har en vanvittig fantasi):Så bra, kan du si meg hvor den er?

Jenta: Kom hit ned ved siden av meg og hør nøye etter. Den ligger på kanten av bordet, bak blomstene.

Og, der lå den

Anonymous poster hash: 6c96e...1d6

Skrevet

Denne er ikke  så morsom for andre,men veldig gøy for oss ettersom gutten våres på 2 år nettopp er begynt å snakke i små setninger.

Jeg sier at nå må han komme å spise.

Han svarer irritert: Nei! Nicklas jobber!

Da står han å å "skrur" på stolen med leke skrumaskin :)

Syns bare han var så skjønn :D

Kjekt at han endelig begynner å snakke :D

Anonymous poster hash: 421b6...90b
Skrevet

Hehe.. :) (Jeg har ikke barn enda) Men, søsteren min spurte ungen sin om hva det beste med pappa var go da sa han "den tjukke hårate magen. For den var så god å kose med, også var den ikke så hårete eller" 

Haha.. Lo godt da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...