Gå til innhold

Noen fra orkanger her?! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

:)



Anonymous poster hash: c41b8...f9b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nabokommune :-)

 

Anonymous poster hash: f7bfb...1cb

Skrevet

Har du hatt oppkjøring på orkanger da?=) Bil.



Anonymous poster hash: c41b8...f9b
Skrevet

Jepp:)

 

Anonymous poster hash: 16c71...259

Skrevet

 

Har du hatt oppkjøring på orkanger da?=) Bil.

 

Anonymous poster hash: c41b8...f9b

Nix. Bare glattkjøring

 

Anonymous poster hash: f7bfb...1cb

Skrevet

Har du noen tips å komme med? har oppkjøring på orkanger slutten av mnd. Gruer meg! :/ 



Anonymous poster hash: c41b8...f9b
Skrevet

Bor i Orkanger, men har ikke hatt oppkjøring her. Men, burde jo gå greit det ?

Bare å passe spesielt på vikeplikt, bruk av blinklys og å ligge i riktig i de maange rundkjøringene ;)

Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: 8b7d8...d3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...