Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Om du har blitt dumpet noen gang, enten av en flørt, kjæreste, mann.........Litt inspirert av ons tråden, mange rare historier rundt etter. Jeg opplevde en gang for mange år siden at eg jeg holdt på med ville vi skulle møttes en kveld, og så hørte jeg aldri mer fra han. Det var rart det! Kan le av det nå, for en drittsekk. Anonymous poster hash: acd1d...ae6
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Jeg havnet i et bilulykke, ble riktignok bare lett skadet, men likevel. Han jeg var sammen med valgte å bestille en restplasstur til Thailand for en 3-ukers dykkeferie dagen etter. Jeg bare la på når han ringte etterpå. Anonymous poster hash: ed6d8...248
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Ble dumpet via mail i mine yngre dager, det synes jeg var forferdelig kjipt Og så hadde jeg en voksen kjæreste (da jeg selv var blitt voksen, hehe), som hadde stelt i stand en flott valentines day for meg. Var ikke måte på så romantisk det var og vi koste oss. Men på kvelden ble han plutselig sur og endte med å gjør det slutt. Tok sin tid før jeg fikk en avslutning på hva fanken som skjedde der Anonymous poster hash: ffe33...e22
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Min sluttet å svare sånn plutselig. Så etter en ukes tid ringte han og sa han var lagt inn på psykiatrisk avd. Prøvde å kontakte han mange ganger om dagen i flere uker, men han svarte ikke. Tilslutt ringte jeg mora hans og spurte hvordan det gikk, hun skjønte ikke bæret av hva jeg snakket om. Dro så hjem til han for å hente alle tingene mine, for jeg tar jo et hint...skjønte han hadde jugd. Da jeg kom dit var det tydelig at en annen dame hadde flyttet inn. Mine klær og ting hadde han stappet inn i et skap.... Vi snakket aldri mer sammen for å si det sånn Anonymous poster hash: 56d9c...76a
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Min sluttet å svare sånn plutselig. Så etter en ukes tid ringte han og sa han var lagt inn på psykiatrisk avd. Prøvde å kontakte han mange ganger om dagen i flere uker, men han svarte ikke. Tilslutt ringte jeg mora hans og spurte hvordan det gikk, hun skjønte ikke bæret av hva jeg snakket om. Dro så hjem til han for å hente alle tingene mine, for jeg tar jo et hint...skjønte han hadde jugd. Da jeg kom dit var det tydelig at en annen dame hadde flyttet inn. Mine klær og ting hadde han stappet inn i et skap.... Vi snakket aldri mer sammen for å si det sånn Anonymous poster hash: 56d9c...76a Oi, den var stygg..... Lyve om å være innlagt. Hjelpes! Anonymous poster hash: acd1d...ae6
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Samboern min dumpa meg når jeg fortalte han at jeg var blitt gravid. Men han turte ikke å gjøre det face to face, fikk en melding når han hadde dratt på jobb hvor det sto "vi snakkes aldri igjen, legg igjen nøkkelen". Hyggelig kar. Ble også dumpa en gang på nyttårsaften, skikkelig kult. Lite gode erfaringer med menn, eller kanskje det er meg det er noe galt med Anonymous poster hash: 3f8d6...bee
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Samboern min dumpa meg når jeg fortalte han at jeg var blitt gravid. Men han turte ikke å gjøre det face to face, fikk en melding når han hadde dratt på jobb hvor det sto "vi snakkes aldri igjen, legg igjen nøkkelen". Hyggelig kar. Ble også dumpa en gang på nyttårsaften, skikkelig kult. Lite gode erfaringer med menn, eller kanskje det er meg det er noe galt med Anonymous poster hash: 3f8d6...bee Fy faen for en dust... Håper du og barnet har det kjempe fint uten han Anonymous poster hash: 6315d...5df
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Kunne skrevet bok om dette, jeg.... Han som hadde det så travelt alltid..... som viste seg å ikke ønske seg et langvarig forhold til meg slik han sa, derimot var veldig opptatt med å ligge rundt med så mange han kunne, og absolutt ikke var interessert i noe forhold med noen. Han som aldri hadde hatt det bedre sammen med noen enn det han hadde hatt det med meg. Som alltid hadde vært tro mot tidligere damer - men som viste å ha seg med alle han kom over OG innledet et forhold med en annen dame... samtidig. Han som bare måtte komme over 40-årskrisa, for han var så uendelig glad i meg og respekterte meg for mye til å innlede et forhold til meg før han var helt klar. Han har visst fremdeles 40-årskrisa ti år etterpå, og er fortsatt singel. Han som bare sluttet å ta telefon, svare på sms eller mail - og nøyaktig 6 mnd etterpå giftet seg med en annen dame. Han hadde heller aldri hatt det bedre med enn han hadde det med meg - og tok kontakt et år senere og angret på valget han hadde tatt. Han som gledet seg så vanvittig til neste gang vi skulle møtes, som savnet meg så han ikke visste hvor han skulle gjøre av seg, som var så vanvittig glad for at han kunne være så ærlig med meg, som avtalte møte neste helg..... og aldri mer tok kontakt eller svarte på telefon. Han som jeg hadde vært sammen med lenge, som sa han aldri hadde hatt det bedre og aldri hatt bedre sex med noen enn det han hadde med meg - og to dager etter ble han bare helt taus og da var visst forholdet over. Uten at han hadde truffet en annen, kunne ikke forklare det. Jeg har faktisk aldri hørt en mann si "jeg har aldri hatt det bedre enn jeg har det med deg" uten å umiddelbart etterpå blitt dumpet! Og som regel da uten et ord mer. Virker som om jeg treffer menn som får panikk for egne sterke følelser. Så neste mann som sier det samme, han kommer jeg til å dumpe.... Anonymous poster hash: 521b6...88d
CaptainHindsight Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Hadde vært sammen i åtte år, ble dumpa ved at han sa "Kanskje du bør finne deg en annen å være sammen med, for jeg gidder det ikke mer." Eh, takkskarrufaenmaha.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Hadde hatt problemer i forholdet en tid, og han gjorde stadig ting som såret veldig. En kveld gråtende på telefonen spurte jeg han om han ikke tenkte på oss? Hvorpå han svarte "Nei, det er så lenge siden det var oss, at det kaster jeg ikke bort tid på". Det gjorde vondt Anonymous poster hash: 22842...67b
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Flyttet ned til typen i Rogaland etter langt studium i utlandet. Kom ned med pikk og pakk i romjulen. Dagen etterpå dumper han meg. Noen få mnd senere har han ny kjæreste igjen, en psykologkollega som han hadde begynt med allerede før jeg kom hjem fra harde studier i utlandet. Håper han får det tilbake midt i fleisen...idiot altså. Anonymous poster hash: 56faf...233
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Hmm.. Ille nok at to var utro.. Min første kjærlighet hadde meg på ettermiddagen og ei på samme skole i skoletiden, jævlig hyggelig! Gikk fra han med en gang jeg fikk høre det og konfrontert han om det. Han brydde seg ikke særlig om at det var over, han så lykkelig ut. Jeg var ødelagt. Nå, 10år senere prøver han virkelig hardt for å få meg tilbake. Synd for han! Så var det han nr to som jeg var veldig glad i. Hadde vært sammen en god stund. Vi hadde fest hjemme hos han og han ble veldig mye borte på kjøkkenet med ei bærte. Jeg skjønte jo fort at her måtte jeg passe på, for begge var keen. Jeg dro på en planlagt jentetur til Tyrkia med venner og den dagen jeg kom hjem kunne han fortelle at han ville avslutte forholdet. Spurte rett ut hvorfor, men han ville ikke svare. Spurte så om det var denne ***** som var årsaken og han kunne gråtkvalt bekrefte det. Men vet dere hva? Da de hadde vært sammen en stund gikk det en faen i meg. Jeg spurte om han ville komme å pule meg, og det gjorde han. Tæhæ! Anonymous poster hash: 5ce06...8b3
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #13 Skrevet 10. november 2013 Hmm.. Ille nok at to var utro.. Min første kjærlighet hadde meg på ettermiddagen og ei på samme skole i skoletiden, jævlig hyggelig! Gikk fra han med en gang jeg fikk høre det og konfrontert han om det. Han brydde seg ikke særlig om at det var over, han så lykkelig ut. Jeg var ødelagt. Nå, 10år senere prøver han virkelig hardt for å få meg tilbake. Synd for han! Så var det han nr to som jeg var veldig glad i. Hadde vært sammen en god stund. Vi hadde fest hjemme hos han og han ble veldig mye borte på kjøkkenet med ei bærte. Jeg skjønte jo fort at her måtte jeg passe på, for begge var keen. Jeg dro på en planlagt jentetur til Tyrkia med venner og den dagen jeg kom hjem kunne han fortelle at han ville avslutte forholdet. Spurte rett ut hvorfor, men han ville ikke svare. Spurte så om det var denne ***** som var årsaken og han kunne gråtkvalt bekrefte det. Men vet dere hva? Da de hadde vært sammen en stund gikk det en faen i meg. Jeg spurte om han ville komme å pule meg, og det gjorde han. Tæhæ! Anonymous poster hash: 5ce06...8b3 Hm.....ikke særlig fint gjort da, han er jo en drittsekk uansett hvem han var utro mot av dere. Ville tatt en annen hevn jeg da , men. :/ Anonymous poster hash: acd1d...ae6
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #14 Skrevet 10. november 2013 Min første kjæreste kom med unskyldninger om at han ikke kunne treffe meg fordi han skulle ditt og datt. Så fikk jeg høre av andre at han hadde vært på kino og middag osv med dem istedet. Spurte ham hvorfor han hadde løyet og da lot han plutselig bare være å svare. Ringte ham og sendte mld om han i det minste bare kunne forklare hva som skjedde, men fikk aldri svar. Fikk senere vite at jeg ikke var den eneste. Dessverre var ikke det enden på visa. 6 år senere fikk jeg sms fra ham, og han ville gjerne møtes. Dum som jeg var tenkte jeg at typen trolig hadde blitt voksen på disse årene. Han nærmet seg tross alt 30. Vi møttes igjen, og han angret fryktelig på den tåpelige oppførselen. Vi var sammen en mnd tid før han skulle flytte til utlandet, og jeg spurte ham om han ville avslutte eller fortsette videre etter han dro. Han ville ikke slå opp, og vi la planer om at jeg skulle komme på besøk, vi skulle mailes osv. Dagen før han skulle dra hadde vi avtalt å møtes, men han fortalte meg at han var blitt veldig syk, hadde høy feber osv. Vi avtalte likevel at jeg skulle komme innom og si hadet. Jeg avtalte kjøring med faren min, hadde kjøpt gave til ham osv, men da jeg ringte svarte han ikke. Sendte etterhvert mld til en i familien hans, for jeg var jo rett og slett kjempebekymra siden han hadde vært så dårlig.. Neida, gikk visst fint med ham... Han dro til utlandet, jeg fikk én mail noen uker senere og det var det. Aldri hørt fra ham igjen. Heldigvis. Anonymous poster hash: a65b6...707
Bustetroll Skrevet 10. november 2013 #15 Skrevet 10. november 2013 (endret) Jeg har aldri blitt dumpa Eller JO!Da jeg var 12, var jeg en "chatter" på chat.no (levde omtrent der inne), og hadde en internettkjæreste.. Hadde aldri møtt han, han bodde i Molde tror jeg. Vi hadde vært sammen i 14 dager, så var jeg i syden med besteforeldrene min, så fikk jeg en sms, der stod det "Jeg slår opp" . Ble ikke så veldig lei meg.. Endret 10. november 2013 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #16 Skrevet 10. november 2013 En jeg hadde holdt på med i kanskje to år (litt av og på) skulle hente meg på byen. Hadde sendt litt dirty meldinger til hverandre hele kvelden. Og pluttselig- rett for han skulle hente meg, så hørte jeg ikke noe ifra han. Tok ikke tlf eller noe. I ettertid fikk jeg vite at han styret med ei anna ei også. Og at akkurat den kvelden fikk han pluttselig lyst på analsex (det ville ikke jeg gjøre) Så da kontakta han henne istede! Denne mannen har brukt mange år på å prøve å få meg tilbake. Jeg er inne i et langvarig forrhold, og han har sendt mld kanskje to ganger i året for å spøre om jeg har blitt singel, at jeg var damen for han, han ville ha barn med meg osvosv. Mentalt ustabil? JA! Takk gud for min rolige, gode og snille mann! Anonymous poster hash: 38dc0...7e6
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #17 Skrevet 10. november 2013 Han reiste seg fra sengen etter å ha hatt sex med meg, og så sier han " Jeg finner deg ikke attraktiv lenger. Jeg har bestemt meg for å bli sammen med ex'en igjen!" Den svei... Noe så jævlig. Anonymous poster hash: fda68...f86
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #18 Skrevet 10. november 2013 Vi hadde vært gift 9 mnd og hadde en baby på 3 mnd da han en kveld plutselig sa at han ikke ville mer. Neste morgen dro han. Han nektet familieterapi eller gi noen forklaring. Kort etter fant han en annen. Det hun ikke vet er at han vinglet mye i tiden etter. Sendte sex meldinger til meg og prøvde seg, men jeg avviste han. Anonymous poster hash: f0500...52e
Mor Løvehjerte Skrevet 10. november 2013 #19 Skrevet 10. november 2013 Som 25-åring ringte samboeren min gjennom de siste seks årene meg på jobben og ville prate om noe. Jeg skjønte vel raskt hva det handlet om og sa vi fikk ta det når jeg kom hjem. Da fant jeg ut at han hadde diskutert forholdet vårt med moren sin, og de var blitt enige om at det var best for han å gjøre det slutt med meg
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #20 Skrevet 10. november 2013 Heldigvis aldri blitt dumpet! Anonymous poster hash: cf896...fac
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #21 Skrevet 10. november 2013 Som 25-åring ringte samboeren min gjennom de siste seks årene meg på jobben og ville prate om noe. Jeg skjønte vel raskt hva det handlet om og sa vi fikk ta det når jeg kom hjem. Da fant jeg ut at han hadde diskutert forholdet vårt med moren sin, og de var blitt enige om at det var best for han å gjøre det slutt med meg Den tok kaka! Anonymous poster hash: 018ed...b79
MammantilNurket Skrevet 10. november 2013 #22 Skrevet 10. november 2013 Per brev som jeg fikk i posten
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #23 Skrevet 10. november 2013 På telefon da jeg var på jobb. Anonymous poster hash: d541b...70f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #24 Skrevet 10. november 2013 En jeg hadde holdt på med i kanskje to år (litt av og på) skulle hente meg på byen. Hadde sendt litt dirty meldinger til hverandre hele kvelden. Og pluttselig- rett for han skulle hente meg, så hørte jeg ikke noe ifra han. Tok ikke tlf eller noe. I ettertid fikk jeg vite at han styret med ei anna ei også. Og at akkurat den kvelden fikk han pluttselig lyst på analsex (det ville ikke jeg gjøre) Så da kontakta han henne istede! Denne mannen har brukt mange år på å prøve å få meg tilbake. Jeg er inne i et langvarig forrhold, og han har sendt mld kanskje to ganger i året for å spøre om jeg har blitt singel, at jeg var damen for han, han ville ha barn med meg osvosv. Mentalt ustabil? JA! Takk gud for min rolige, gode og snille mann! Anonymous poster hash: 38dc0...7e6 Hmmm...lurer på om vi har møtt på samme typen eller tvillingbroren hans....hehe Jeg har en jeg var litt av og på med i ett år før han plutselig ikke svarte lenger på tlf og meldinger. Gikk tre måneder så sto han på døra og var desperat etter å få meg tilbake, men jeg var heller lunken. I de ti årene som har gått får jeg noen meldinger hvert år hvor han spør om jeg er singel og hvis ja så vil han gifte seg med meg og få barn med meg osv... En smule ustabil spør du meg Anonymous poster hash: 0fd25...35c
IreneUtålmodig Skrevet 10. november 2013 #25 Skrevet 10. november 2013 Nr 1 dumpa meg fordi han skulle på 2 ukers tur til Amerika. Nr 2 dumpa meg fordi jeg ikke hadde like mye utdannelse som han. Tror jeg forblir singel vist gubben noensinne slår opp (vist ikke en kjekk brite dukker opp på døra og frir da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå