Gå til innhold

Sint på mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig sinna på mannen min. Han er lat og bedagelig og har akseptert det. I dag skulle jeg ta meg frokost og fant snus på kjøkkenbenken!!! Andre gang denne uken. Han vet jeg hater snus. Jeg kaster nesten opp av lukten. Den benken lager vi mat på og ruller deig osv. Eksploderer nesten. Vet jeg kommer til å skjelle han ut. Rasjonaliser dette for meg..

Anonymous poster hash: 800f5...542

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med å hjelpe deg med denne altså.. En voksen mann som ikke klarer å få snusen sin i søpla hadde jaggu fått høre det her også ja.

Skrevet

Er det så mye tyngre for han å kaste den rett i søpla ?

Hadde nok funnet på noe som hevn.

Anonymous poster hash: 00dd2...0a7
Skrevet

Snus i pakke eller en ferdig brukt snus som han e for lat til å kaste i søpla?

Skrevet

Jaja, da venter det kjeft.

Brukt snus. Pose direkte på benken.

Skrevet

Ikke rart det er mange skilsmisser for tiden...

Anonymous poster hash: fdbef...e95

Skrevet

Nei. Det er så mange menn om tror at dama er moren deres.

Hadde nok gått mye bedre om guttene også hadde fått ordentlig oppdragelse hjemme fra.

Kanskje en ide for dere med gutter?

Skrevet

haha, skulle vært hjemme hos oss du da. Her har vi snus på bordet og på nattbordene.. tar de med oss når vi går... men kan gjerne ligge noen timer.

Husk at det er farsdag i dag da. Velg dine kamper ;-)

Anonymous poster hash: bc8fd...4a6
Skrevet

Vi skal ikke skilles pga snus, men det må da gå an å oppføre seg som et voksent menneske. Jeg brekker meg og blir dårlig av det og det vet han så utrolig godt. Føler det er utrolig respektløst.

Skrevet

haha, skulle vært hjemme hos oss du da. Her har vi snus på bordet og på nattbordene.. tar de med oss når vi går... men kan gjerne ligge noen timer.

Da snuser dere kanskje begge to? Da er det noe annet.

Er utrolig urenslig og ekkelt uansett.

Skrevet

Vi har ikke barn så gir pent f.. i at det er farsdag.

Skrevet

Hadde nok gått mye bedre om guttene også hadde fått ordentlig oppdragelse hjemme fra.

Er så enig. Gjør mye mer enn han, tjener mer og er i tillegg syk så da er det minste han kan gjøre å kaste snusen i søppelet.

Skrevet

Kan tenke meg enkelte menn ikke alltid liker ting vi gjør heller..

Jeg har alltid mistet masse hår, ikke alltid like delikat for en mann å finne hår etter meg overalt heller ;)

Har selv vært frustrert over at eksen aldri kunne kaste snusen rett i søpla, men gadd ikke akkurat starte en krig om det for det ;)

Skrevet

Synes det er ganske utrolig at du lager et innlegg på dib om dette. Hause det mer opp for så å planlegge å skjelle ut mannen. Man må jo ikke kjefte noen huden full for å få de til å skjønne noe.

Anonymous poster hash: 0c494...6b6
Skrevet

Bagatell.... 

Anonymous poster hash: adc15...97e
Skrevet

Synes det er ganske utrolig at du lager et innlegg på dib om dette. Hause det mer opp for så å planlegge å skjelle ut mannen. Man må jo ikke kjefte noen huden full for å få de til å skjønne noe.

Det må man tydeligvis når det ikke hjalp å si ifra på en ordentlig måte de første 10 gangene. Jeg har ikke fått spist og har hengt over doskålen pga den snusen. Syns det er rettferdig at han får høre det.

Skrevet

Bagatell for noen. Ikke for meg.

Skrevet

Det må man tydeligvis når det ikke hjalp å si ifra på en ordentlig måte de første 10 gangene. Jeg har ikke fått spist og har hengt over doskålen pga den snusen. Syns det er rettferdig at han får høre det.

Høres ufattelig ung og umoden ut.

Skrevet

Jeg har egentlig ikke noen annen kommentar en æsj :/

Anonymous poster hash: d43fc...7dc

Skrevet

Kan tenke meg enkelte menn ikke alltid liker ting vi gjør heller..

Jeg har alltid mistet masse hår, ikke alltid like delikat for en mann å finne hår etter meg overalt heller ;)

Har selv vært frustrert over at eksen aldri kunne kaste snusen rett i søpla, men gadd ikke akkurat starte en krig om det for det ;)

Det er vel litt forskjell på at en mister hår og slenger brukt snus overalt. En kan dessverre ikke gjøre særlig mye med at en mister hår, men en kan kaste snusen i søpla. 

Anonymous poster hash: d43fc...7dc

Skrevet

Legg en brukt tampong på dovasken, like ekkelt og uhygenisk. Kanskje han da tar poenget,... ;-)

(Her hadde ikke en snus på kjøkkenbenken gått stille forbi. De som kødder med kjøkkenhygienen i vårt hjem får høre det her,..)

Anonymous poster hash: dc4a0...5d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...