Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Kan alle som har mann som driver med fotball på hobbybasis kalle seg det? Eller må man som i ekte fruas tilfelle ha en mann på landslaget? Anonymous poster hash: 9248e...5a0
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Kan alle som har mann som driver med fotball på hobbybasis kalle seg det? Eller må man som i ekte fruas tilfelle ha en mann på landslaget? Anonymous poster hash: 9248e...5a0 Hahaha Tror du LK er på landslaget? Han er en Odd spiller som ingen egentlig vet om Anonymous poster hash: abd6e...1f2
Von Hertelhofen Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Siden tittelen verken har noe med rang, adelighet eller yrke å gjøre, så er det vel bare å bruke den.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Alle kan bruke det og LK spiller ikke på landslaget Anonymous poster hash: 733f8...0b4
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Kan alle som har mann som driver med fotball på hobbybasis kalle seg det? Eller må man som i ekte fruas tilfelle ha en mann på landslaget? Anonymous poster hash: 9248e...5a0 Hehehe, mannen til "fotballfrua" spiller ikke engang på landslaget. Er neppe noen bekyttet tittel, men har ikke akkurat satt meg inn i det. Kanskje hun har tatt copyright på det Anonymous poster hash: c3e5c...8a3
Gjest ronja røverdatter Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Hehe, med stor respekt for den mest kjente fotballfruen og jobben hun gjør, så er det nok neppe noen beskyttet tittel. Og hadde det ikke vært for fruen, så var det vel ingen utenom Skien som visste hvem mannen er.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Landslaget, hoho.. Jeg visste ikke hvem fyren var, og spurte min fotballfrelste mann om det. Han brukte lang tenketid og måtte til slutt google for å finne ut hvem han er. Ei fotballfrue forbinder jeg med Victoria Beckham, ikke kona til en benksliter fra Odd, men for all del.. Anonymous poster hash: 27dcf...dca
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Landslaget, hoho.. Jeg visste ikke hvem fyren var, og spurte min fotballfrelste mann om det. Han brukte lang tenketid og måtte til slutt google for å finne ut hvem han er. Ei fotballfrue forbinder jeg med Victoria Beckham, ikke kona til en benksliter fra Odd, men for all del.. Anonymous poster hash: 27dcf...dca Ja, det var jammen hysterisk morsomt at noen tok feil mtp om hvem som er på landslaget men godt at du lar deg more lett da. Anonymous poster hash: 9e793...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå