Gå til innhold

har du noen gang "faket" en orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken relasjon har du til vedkommende? Hvorfor faket du?

Anonymous poster hash: 17a49...8e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det flere ganger, på ons, når det er helt elendig og jeg bare vil at de skal bli ferdig..

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort.

Anonymous poster hash: 4d9dc...6c0
Skrevet

Ja, MANGE ganger. Med den første kjæresten min fake'a jeg i nesten tre år.

Anonymous poster hash: 7bae9...800
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Ja.  Hvorfor?  For å bli ferdig med noe som enten har vært eller begynner å bli kjedelige.

Skrevet

Ja, mange ganger av ulike grunner. 

Anonymous poster hash: fdff4...e0f
Skrevet

Maaange ganger.. Jeg har en mann som liker å holde på leeeenge, MIDT på natta. Det komer en dag i morgen tenker jeg. (mini står opp et sted mellom 05.45 og 07.00) 

Skrevet

Nei, er en ekstremt dårlig skuespiller så hadde blitt tatt på fersken med en gang...

Skrevet

Klarer ikke fake det, unaturlig , er d såpass dårlig så bør han få vite d uansett spør du meg ....

Er d jeg som ikke kommer over kneika så kan jeg heller være ærlig om det

Anonymous poster hash: 1ccf3...762

Skrevet

mange ganger med en tidligere kjærste/venn. 

Aldri med mannen min

Anonymous poster hash: f720e...022
Skrevet

ALDRI!! Og jeg har hatt sex i over 20 år. Skjønner ikke poenget med det.

Anonymous poster hash: 0a3d7...0ab
Skrevet

Ja, mange ganger. Med mannen min, men det er fordi jeg aldri kommer å han bli lei seg..

Anonymous poster hash: 22b11...d38

Skrevet

Med ekser har jeg gjort det for at de skal bli fortere ferdig.

Har prøvd ett par ganger med mannen ( det har vel ikke vært behov for det mer ) men det ble så fort avslørt.

Anonymous poster hash: e1698...dda

Skrevet

Nei aldri. Er jeg for trøtt til å komme sier jeg heller fra om det.

Anonymous poster hash: 29053...de4

Skrevet

Nei, aldri! Da sier jeg heller at det er ikke så farlig, vi kan ta det igjen siden.

Anonymous poster hash: a7115...417
Skrevet

Ja, det har nok hendt bare for å bli ferdig :)

Skrevet

Har kun hatt sex med to stk før nåværende forhold (begge de var forhold) og jeg faket alltid. Fikk aldri orgasme.

Med nåværende mann ga jeg beskjed med en gang at jeg aldri hadde hatt orgasme. Jeg hadde det jo fint likevel, visste ikke hva jeg fikk glipp av. Men han har brukt mye tid på meg og kroppen min, og har gitt meg en del orgasmer. Men jeg er ikke så glad i det, hehe.

Anonymous poster hash: 847a8...184

Skrevet

Ja men kun en gang.

Han var milevis fra å få meg til å komme å fingret så hardt at det var ubehagelig enn deilig,så jeg faket orgasme så vi ble ferdig.

Stønnet bare ekstra mye når jeg "kom",å han trodde på det.

vi ble faktisk likvel ble sammen, å han ble faktisk ganske flink til å få meg til å komme etter hvert så fins håp :P 

Nå får han meg til å komme etter bare 5 minutter :D

Anonymous poster hash: 5789c...57f
Skrevet

Har bare hatt sex med folk jeg har vært i lange forhold med. Har faket med alle. Ingen som noen sinne har klart å gi meg en orgasme. Har ikke noe problem med å få det til selv. Tvært imot. Klarer ikke å få det til selv hvis jeg er med en annen da. Må være alene.

Har fortalt exen min i etterkant at jeg faket, irriterte meg at han trodde han var så god i senga, noe han egentlig ikke var. Liten tiss han han også.

Anonymous poster hash: 7ab7a...a75
Skrevet

Er det virkelig så viktig og vanlig å få orgasme hver gang at man får behov for å fake?

Her har vi deilig sex - uten orgasme hver gang. Og et så godt forhold at jeg kan være åpen om det.... :kose:

Har virkelig ikke ork eller behov for orgasme hver gang vi har sex.

I en hektisk hverdag med små barn, 100 % jobb osv, osv så er jeg såå glad for at vi kan ha deilig kos, nærhet og sex uten at vi må "slite" for at jeg skal i mål hele tia - sorry, er ikke skapt sånn...

Anonymous poster hash: 92619...ce3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...