Nemo_ Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Noen som har vært forkjøla og brukt det?? Jeg er potte tett!!!! Ungenting hjelper, nå er øra ig nesa heeelt tett! KAN jeg ta otrivin 2-3 ganger om dagen???
MammantilNurket Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Jeg fikk grønt lys på Otrivin av jordmor
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Bruk heller rinox fikk jeg beskjed av farmasøyt :-)
Følelsesvims Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 https://www.tryggmammamedisin.no/?page_id=433&tID=31
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Står på sidene til apoteket at Otrivin kan brukes av gravide. Anonymous poster hash: 326ec...fde
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Står på sidene til apoteket at Otrivin kan brukes av gravide. Anonymous poster hash: 326ec...fde
Guttaboys Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Jeg brukte det gjennom nesten hele graviditeten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå