Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/innvandrere-bak-alle-anmeldte-overfallsvoldtekter-i-oslo/561939/ Anonymous poster hash: f11a6...c64
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Det rare her er vel at du er overrasket?!? Anonymous poster hash: 5fd22...852
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Er det noe nytt da? Anonymous poster hash: ebed2...3d1
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 jeg klikket meg inn på barnimagen... også leser jeg dette... hva i alle dager? er dette også en plass hvor man skal spre fremmedfrykt? jeg synes at det er noe man skal holde seg for god til... Anonymous poster hash: 92804...02f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 jeg klikket meg inn på barnimagen... også leser jeg dette... hva i alle dager? er dette også en plass hvor man skal spre fremmedfrykt? jeg synes at det er noe man skal holde seg for god til... Anonymous poster hash: 92804...02f Spre fremmedfrykt ved å fremlegge fakta? Bedre å lukke øynene da? Anonymous poster hash: 5fd22...852
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Det er nok dessverre ikke noen overraskelse.. Anonymous poster hash: 2e280...1e8
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Det var ingen overraskelse Anonymous poster hash: c3da4...c76
Guttaboys Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Det er nå bare fakta...det som er så sykt er at man blir stemplet som rasist bare man nevner det..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Ja, og det er jo ingen nyhet. Det betyr ikke at innvandrere begår flere voldtekter enn nordmenn, hvis det er det du tror. Innvandrere står kanskje for de fleste overfallsvoldtektene her i landet. Nordmennene, de holder det innenfor familie og vennekrets. Dermed er det også færre som anmelder også. Anonymous poster hash: 60ce9...c02
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 En stor skam. De kommer til landet for å få trygghet, og så begår de kriminalitet. Respektløst!! Skulle bli sendt ut på første fly. Pakk kaller jeg slikt. Anonymous poster hash: 4a9d4...15d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 Ja, og det er jo ingen nyhet. Det betyr ikke at innvandrere begår flere voldtekter enn nordmenn, hvis det er det du tror. Innvandrere står kanskje for de fleste overfallsvoldtektene her i landet. Nordmennene, de holder det innenfor familie og vennekrets. Dermed er det også færre som anmelder også. Anonymous poster hash: 60ce9...c02 Så du tror ikke det er mørketall i innvandrermiljøene ? Hi Anonymous poster hash: f11a6...c64
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #12 Skrevet 9. november 2013 Ja, og det er jo ingen nyhet. Det betyr ikke at innvandrere begår flere voldtekter enn nordmenn, hvis det er det du tror. Innvandrere står kanskje for de fleste overfallsvoldtektene her i landet. Nordmennene, de holder det innenfor familie og vennekrets. Dermed er det også færre som anmelder også. Anonymous poster hash: 60ce9...c02 Så du tror ikke det er mørketall i innvandrermiljøene ? Hi Anonymous poster hash: f11a6...c64 Det har jeg ikke sagt. Men jeg tror ikke at de reelle tallene er så skjeve som du tror. Anonymous poster hash: 60ce9...c02
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #13 Skrevet 9. november 2013 Ja, og det er jo ingen nyhet. Det betyr ikke at innvandrere begår flere voldtekter enn nordmenn, hvis det er det du tror. Innvandrere står kanskje for de fleste overfallsvoldtektene her i landet. Nordmennene, de holder det innenfor familie og vennekrets. Dermed er det også færre som anmelder også. Anonymous poster hash: 60ce9...c02 Så du tror ikke det er mørketall i innvandrermiljøene ? Hi Anonymous poster hash: f11a6...c64 Det har jeg ikke sagt. Men jeg tror ikke at de reelle tallene er så skjeve som du tror. Anonymous poster hash: 60ce9...c02 Det tror iallfall jeg. Mørketallene er nok enorme! Anonymous poster hash: 4a9d4...15d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #14 Skrevet 9. november 2013 Ja, og det er jo ingen nyhet. Det betyr ikke at innvandrere begår flere voldtekter enn nordmenn, hvis det er det du tror. Innvandrere står kanskje for de fleste overfallsvoldtektene her i landet. Nordmennene, de holder det innenfor familie og vennekrets. Dermed er det også færre som anmelder også. Anonymous poster hash: 60ce9...c02 Så du tror ikke det er mørketall i innvandrermiljøene ?Hi Anonymous poster hash: f11a6...c64 Det har jeg ikke sagt. Men jeg tror ikke at de reelle tallene er så skjeve som du tror. Anonymous poster hash: 60ce9...c02 Det tror iallfall jeg. Mørketallene er nok enorme! Anonymous poster hash: 4a9d4...15d Tror nok seksuelle overgrep mot både barn og partner forekommer vel så ofte hos dem ja. Anonymous poster hash: 40bef...056
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #15 Skrevet 9. november 2013 I alle dager..? Det står at artikkelen er publisert i 2009? Hvorfor i alle dager tas dette opp her nå?? Og veldig enig med 21:02 - artikkelen tar for seg overfallsvoldtekter, ikke de som skjer innenfor husets fire vegger.. Anonymous poster hash: eb687...40c
Nullstress;) Skrevet 9. november 2013 #16 Skrevet 9. november 2013 Jeg tror nok ikke mørketallene er mindre hos innvandrarfamilier... Kvinnene skal gjøre som mannen sier. SIER IKKE AT ALLE INNVANDRERE ER SLIK!!!!!!!!! (da har jeg fått kastet det ut, så ingen grunn til hoderulling) Men av de som syntes voldtekt er en ok ting å gjøre, der kvinnesynet tydelig ikke er som de aller fleste sitt syn, der tror jeg mørketallene bak hjemmets fire vegger ikke er noe mindre enn andre norske familier. Sier det igjen, har ikke sagt alle er slik!!!!! Men store mørketall finner man nok i alle samfunn og kulturer. Desverre!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #17 Skrevet 9. november 2013 70% av all familievold i Oslo er utført av innvandrere, i hovedsak muslimer. De fleste som står bak partnerdrap er også utlendinger... Så dere som mener at nordmenn er verre tar feil! Anonymous poster hash: ebed2...3d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå