Gå til innhold

Jeg har dummet meg ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dummet meg ut. Jeg ble for noen mnd siden involvert i en mann, som viste seg å lide av dyssosial personlighetsforstyrrelse, også navngitt psykopati. Vi hadde ikke noe sånn kjæresteforhold, hadde følelsesløs sex av og til. Jeg visste om at han var syk, men trodde ikke at noe spesielt kom til å skje med meg, så jeg fortsatte å feste med han osv.. 

Nå, nesten ett år senere, klarer jeg ikke å slutte å tenke på han. Jeg tenker på han konstant, gjør hva som helst for å få være nær han.. Mine venner har sagt at jeg må løsrive meg fra han nå, før det går ille, men jeg klarer. Vi er fremdeles bare venner og han har null interesse for meg. Eneste gangene han tar kontakt, er når han trenger noe. Helt sant, og dette vet jeg veldig godt om. Denne mannen bruker meg for det jeg er verdt, han kan snakke med meg en hel dag for å få det som han vil, når han har fått det, så slutter han å ringe eller sende meldinger. Jeg vet at han bare bruker meg, allikavel så klarer jeg ikke å la være å tenke på han. Det å ikke svare på meldinger eller telefon er umulig, for da står han plutselig på døren for å få det svaret han vil ha. 

Vi har fremdeles sex av og til.. Og det har vel kanskje blitt litt mer enn bare sex, fra min side? Uansett, jeg blir mer og mer involvert i han, og man vet jo hva som skjer med mennesker som blir involverte i psykopater.. Hvordan skal jeg komme meg ut av denne dritten, som jeg selv er skyldig i? Psykolog?

Anonymous poster hash: 50055...878
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok bare bestemme deg, og gjennomføre det valget du tar.

Det vanskeligste er jo kanskje å gi slipp pga dine egene følelser, og de kan du klare å "ignorere". Slik som du beskriver han virker det jo som han har sykdommen "under kontroll" og ikke er interessert i deg så er ikke sikkert det blir noe problem å "gi slipp"?

(Her ble det mange "", sorry ;) )

Lykke til :)

Anonymous poster hash: d607a...0d5

Skrevet

Du må finne deg en annen! ;-)

Anonymous poster hash: ef644...1e8

Skrevet

Jeg ville kuttet kontakten helt med denne mannen!

For du er jo allerede "fanget" i spillet hans. Du sier selv at hvis det er noe han ønsker så hjelper det ikke for deg å ikke svare på telefon eller sms, for da kommer han på døra....

Denne mannen manipulerer deg big time allerede!!!

Eneste måten å komme seg unna - SPESIELT når du begynner å få følelser for mannen - er å holde deg helt unna ham.

Hvis du fortsetter å gi ham det han vil bare han maser nok på deg, hvis du ikke er tøff nok til å si nei til ham når han kommer på døra - da er du helt fanget og følger hans vilje.

Du må kutte HELT, dvs aldri mer sex med ham, og gå heller ikke i "bare venner"-fella med ham, for det går ikke, det har du allerede funnet ut.

Så kutt kontakt, og vær helt konsekvent på det. Hvis du gir etter så vinner han og får bedre grep på deg!

Anonymous poster hash: 41116...b21
Skrevet

Hvorfor har du følelser for ham? Får han deg til å føle deg bra, spesiell, lekker, pen osv?

Anonymous poster hash: 716de...97f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...