Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Hei! Er alenemamma med en ettåring og har lyst til å ta henne med en tur i svømmehallen, men lurer sånn på hvordan man gjør det - altså, får dusjet og kledd av/på seg osv i stor garderobe med baby på slep? Hun går ikke ennå, men krabber.Det er forresten i Oslo vi har tenkt til å gå, Frognerbadet Anonymous poster hash: 81cd7...31d
Ugl@ ruger... Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Jeg klarte det fint med både baby og 2 åring alene, de har barnestoler garderoben der vi pleier å bade, satte babyen i en slik stol, eller lot henne krabbe litt mens jeg hjalp storesøster.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Gjør det enkelt Ikke tro du får gjort noe mer enn å skifte, skylle deg i dusjen og tørke deg. Jeg har aldri vært på Frognerbadet (trodde egentlig bare det var ute og åpent om sommeren...), men en del steder har de lekegrind og/eller ikeastoler du kan sette babyen i mens du skifter selv, det gjør det mye enklere. Når dere kommer, tar du av henne alt, bortsett fra bleia, før du kler av deg selv, tar av henne bleia og går i dusjen. Når dere er ferdig, dusjer du henne og skyller deg selv, før du tørker dere begge best mulig, tar på henne bleia og setter henne på gulvet igjen. Anonymous poster hash: af9bd...b5a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Det går selvfølgelig bra det. Anonymous poster hash: 64fdd...889
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Husk at de fleste garderober har adskilt mann og dame garderobe, så en trenger ikke være alenemor for å være alene:) jeg har fint hatt med en ettåring og treåring alene, så ett barn går veldig fint:) Anonymous poster hash: 83e51...790
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Herregud... Anonymous poster hash: 309ec...fa8
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Tafatt.no Anonymous poster hash: dd4dd...b22
MamsenMedToSmå Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Det går helt fint! Ta deg god tid, ikke forvent å få "ordnet" deg selv noe særlig og kos dere :)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Hehe, det er sånne ting man tenker på som førstegangsmamma Her har mannen vært i svømmehallen alene med tre barn i dag, det går også fint. Du må bare hive deg i det så ser du snart at man kan klare det meste selv om man er bare en voksen.. Anonymous poster hash: 47147...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå