Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Vi kom hjem etter å ha hentet barna her om dagen. Dette var i 5 tiden på ettermiddagen, og det var mørkt ute. Mens vi stod utenfor trappen til huset vårt og tok ut ungene, sekker, varer også videre gikk motoren på bilen (stod der bare 2-3 minutter) og lysene var på. Brått så vi en som var ute og trillet vogn. Vi så henne ikke før hun var helt oppe ved bilen. Hun hadde på seg refleksvest, men stripene på den var så langt nede at vognen kom foran dem og de hadde derfor ingen effekt. Jeg har nå satt refleksklistremerker på vognen vår... Anonymous poster hash: 5c129...d28
engajente Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Denne er genial til vogna http://www.clasohlson.com/no/Asaklitt-barnevognsrefleks/34-9078
mams87 Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 den er praktisk! http://www.mimmis.no/produkt/1989-tullsa-refleksband-neon.aspx
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Nei, noe så stygt vil jeg ikke ha på vogna mi. Anonymous poster hash: 2b6bf...ff7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Ingen ser deg i mørket uansett, så tror nok jeg hadde prioritert å holde ungen min trygg fremfor å se kul ut ass... serr lissom, ok? Anonymous poster hash: c67c5...ec6
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Nei, noe så stygt vil jeg ikke ha på vogna mi. Anonymous poster hash: 2b6bf...ff7 Nei giiiid, det skulle tatt seg ut.. Drit i sikkerheten, bare man tar seg bra ut liksom.. Håper et refleksklistremerke i det minste er levelig for deg da, så noen andre slipper å få ødelagt livet sitt fordi de kjører på deg og barnevognen mens du er ute å vandrer så smashing langs veien.. Anonymous poster hash: eeec5...4f2
granatepla Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Nei, noe så stygt vil jeg ikke ha på vogna mi. Anonymous poster hash: 2b6bf...ff7 Heller pent enn trafikksikkert?
Det blide sørlandet! Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Gå innom G-max og kjøp refleksspray. Har sprayet ungenes jakker, barnevogna, halloweenkostymer, hunden osv... Helt genial. Er ikke synlig på tøyet, men funker som bare rakkeren! Bare å ta en våt klut for å fjerne/lage nye mønstre.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 Takk for tips!! Driter i om det ikke ser kult ut- sikkerhet først. Utrolig mørkt og farlig ute nå. Kan være klin umulig å se myke traffikanter. Vogna skal sikres max! Er jo mørkt uansett så samme hvordan den ser ut:-) Anonymous poster hash: db70f...554
Christine209 Skrevet 9. november 2013 #12 Skrevet 9. november 2013 Vi kjøpte refleks tape og tapet flere plasser på understellet både foran, bak og på sidene. Også på kalesjen! Funker kjempebra, og det detter ikke av når det blir vått Hva er vitsen med refleksspray om den forsvinner om det blir vått?
scarecrow2011 Skrevet 9. november 2013 #13 Skrevet 9. november 2013 Har brukt refleksbånd og refleks som klistres fast på vogna/ understellet. Og evt led lys på de værste strekkene. Lurer på å kjøpe trekket fra Clas Olsson nå siden jeg opplevde at refleksbåndene kunne sige ned og vri seg på en finurlig måte.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #14 Skrevet 9. november 2013 Nei, noe så stygt vil jeg ikke ha på vogna mi. Anonymous poster hash: 2b6bf...ff7 Helt enig! Finnes mange andre måter å gjøre vognen synlig i mørket, uten at vognen må se stygg ut. Anonymous poster hash: a0b9b...358
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #15 Skrevet 9. november 2013 Jeg kjøpte merker og skulle sette på vogna, men ble aldri noe av nå venter vi neste mann, og han skal jaggu få på merker å vogna. Greit at det ikke er noe fint og sette sånn på vogna, men er bedre det enn og miste det kjæreste han har Anonymous poster hash: f8076...799
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. november 2013 #16 Skrevet 9. november 2013 Her har jeg reflex tape på vognene
Miss Mamma Skrevet 9. november 2013 #17 Skrevet 9. november 2013 Siden vi er inne på reflex osv, hvor får man tak i reflexvest til de minste? Har ei på under to som bør ha en slik en, men finner ikke så små noe sted..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #18 Skrevet 9. november 2013 Gå innom G-max og kjøp refleksspray. Har sprayet ungenes jakker, barnevogna, halloweenkostymer, hunden osv... Helt genial. Er ikke synlig på tøyet, men funker som bare rakkeren! Bare å ta en våt klut for å fjerne/lage nye mønstre. Ikke spray på hunden når det ikke er beregnet på dyr. Det er giftig Anonymous poster hash: 7b06c...565
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #19 Skrevet 10. november 2013 Siden vi er inne på reflex osv, hvor får man tak i reflexvest til de minste? Har ei på under to som bør ha en slik en, men finner ikke så små noe sted.. Jeg kjøpte refleksklistremerker på ludostore som jeg har festet på vognen. Det ser sikkert ikke kjempe fint ut, men sikkerheten er nå viktigst. Jeg vil tippe denne refleksvesten passer til de minste, sånn med tanke på at vennebyen er beregnet for småbarn. http://www.ludostore.no/tt/?tt=10457_12_143648_&r=%2Frefleks%2Frefleksvest-med-city-of-friends-logo.html Anonymous poster hash: 52be7...fbd
Gjest Julia1984 Skrevet 10. november 2013 #20 Skrevet 10. november 2013 HI - jeg håper du sa noe til henne???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå